FANDOM

William Barrow był postacią cykliczną i antagonistą w drugiej połowie trzeciego sezonu serialu MTV, Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Po raz pierwszy przedstawiono go jako pacjenta w Ośrodku Eichen przez to, że wysadził szkolny autobus w Beacon Hills High School z bombą odłamkową kilka lat temu. Bomba zabiła pięciu studentów, a szósty został pozbawiony nóg. Każdego dnia, powtarzał swojemu psychiatrze, że kiedy wyjdzie z psychiatryka po raz kolejny przeprowadzi ludobójstwo przez dzieci ze świecącymi oczami, co sugeruje, że miał spotkanie z nadprzyrodzonymi istotami w pewnym momencie swojego życia.

Po uwolnieniu Nogitsune z więzienia w korzeniach Nemetonu, wykorzystał swoje wyspecjalizowane muchy do opętania Barrowa, przez co mógł go kontrolować i sprawić, by robił to, co chciał. Wykorzystał strach i nieufność mężczyzny do istot nadprzyrodzonych i kazał mu porwać nową uczennicę, Kirę Yukimure. Wiedział, że Scott McCall i Stiles Stilinski (który był opętany przez złego ducha) przyjdą ją uratować, co doprowadziłoby Barrowa do sprowadzenia uwolnienia jej mocy Kitsune, a tym samym rozpętałby moc Nogitsune w nastolatku. Plany Void Kitsune dotyczące mordercy przebiegły dokładnie tak, jak się spodziewał, ale Barrow został przypadkowo porażony prądem przez Kira, co doprowadziło go do śmierci.

Sezony Edytuj

Sezon 3B Edytuj

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Barrow był bardzo wysokim i niezwykle chudym mężczyzną o jasnobrązowej skórze, brązowych włosach i jasnoniebieskich oczach.

Charakter Edytuj

Okazało się, że Barrow był dość obłąkany, ponieważ był tak przerośnięty faktem, że wie o nadprzyrodzonych nastolatkach w Beacon Hills z różnymi mocami, że umieścił bombę w pudełku owiniętym jako prezent urodzinowy i umieścił go w jednym ze szkolnych autobusów, powodując wybuch, który zabił pięcioro dzieci i spowodował, że szósta osoba straciła obie nogi. Ta niestabilność psychiczna uczyniła go doskonałym pomocnikiem dla Nogitsune, którego zainfekował i spowodowała, że Barrow stał się jeszcze bardziej obsesyjny na punkcie nadprzyrodzonych istot.

Umiejętności Edytuj

Jako człowiek Barrow nie miał nadprzyrodzonych mocy. Jednak jego infekcja, którą przeprowadził Nogitsune spowodowała u niego bardzo wysoką tolerancję na ból, co pozwoliło mu na ucieczkę ze szpitala, mimo że jego brzuch był w całości rozcięty, zanim lekarze mogli go zszyć. Był również w stanie zszyć ranę zwykłymi zszywkami i czuł przy tym tak mały ból, że śmiał się maniakalnie. Barrow był także utalentowanym naukowcem i elektrykiem, który był w stanie zbudować bombę i był ekspertem w dziedzinie elektrotechniki.