FANDOM

Wilkołak Alfa to główny antagonista sezonu pierwszego. Nazywany po prostu "Alfą". W Wolf's Bane zostało ukazane, że jest nim Peter Hale.

Sezon 1Edytuj

Tajemnica tożsamości Alfy to główna zagadka sezonu pierwszego.

Derek Hale twierdzi, że ich wróg - Alfa próbuje zbudować stado. Scott miał zostać pierwszym członkiem, jeśli zgodzi się zabijać dla Alfy. Jeśli odmówi przywileju, Alfa go zabije.

Alfa jest potężniejszy i bardziej niebezpieczny niż Derek i Scott. Mówi też, że ma moc psychicznej kontroli nad Scottem i może zmusić go, by ten przemienił się w wilczą formę.

Po wydarzeniach z Heart Monitor wydaje się, że Scotta i Alfę łączy telepatia na niskim poziomie.

Alfa przez większość czasu ukrywał się w cieniu, aż do Heart Monitor, gdy zaatakował Dereka. Wyglądem przypominał wtedy wielkiego wilka z czerwonymi oczami, który stojąc na tylnych łapach osiągał ponad siedem metrów wysokości. Pod koniec Lunatic, widzimy przemianę Alfy w człowieka, ale dalej nie jest znana jego tożsamość.

Jako Alfa, Peter Hale był oskarżony o pięć zabójstw.

Zabici: W Pack Mentality zabił kierowcę autobusu, który był śledczym pracującym nad podpaleniem. Pracownik Video 2*C zginął w The Tell i dwóch ludzi, którzy okazali się podpalaczami zostało zabitych w Lunatic.

Peter przyznał się, że zabił Laurę Hale przypadkowo przed rozpoczęciem Wolf Moon, i że woźny w Night School był po prostu w niewłaściwym miejscu w niewłaściwy czasie.

UmiejętnościEdytuj

Patrz Wilkołak

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki