FANDOM

- Stiles: Co ty robisz?
- Jest późno. Mamy egzaminy kwalifikacyjne jutro rano.
- Nie, miałem na myśli pieniądze, 500 000 $. Wiesz ile to jest kasy?
- To jest 500 000 $.
- Tak, pół miliona dolarów, Scott.
Rozmowa między Scott'em, a Stiles'em.
Weaponized jest siódmym odcinkiem czwartego sezonu oraz czterdziestym czwartym epizodem serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. W Stanach Zjednoczonych został wyemitowany 4 sierpnia 2014 roku, a w Polsce pierwszy raz odcinek ukazał się 18 grudnia tego samego roku.

OpisEdytuj

W szkole odbywają się egzaminy PSAT. Zaskakująca osoba zwraca się o pomoc do Deatona. Malia dokonuje druzgocącego odkrycia.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie poboczneEdytuj

SoundtrackEdytuj

Youtube-16.png "Weigh True Words" – I Break Horses
Youtube-16.png "Somebody New" – Joywave
Youtube-16.png "Breathe" – of Verona

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

  • Wirus zabił większość członków ze stada Satomi, którzy zabrali się w szkole, aby napisać egzaminy.
  • Malia dowiaduje się, że jest adoptowana kiedy widzi swoje imię, Malia Hale na Puli Śmierci. Stado dowiedziało się, że Malia została adoptowana w Letharia Vulpina, a jej imię zostało ujawnione na Puli w odcinku Orphaned.
  • Stado Scotta ukrywali się w krypcie Hale podczas epidemii. Skarbiec został ostatnio widziany w odcinku I.E.D.
  • Scott i Stiles dyskutują, co zrobić z 500 000 dolarami, które znaleźli w torebce Garretta wtedy, gdy Scott ukradł je z szafki łowcy w odcinku Orphaned.
  • Okazuje się, że Alan Deaton jest bardzo dobry w walce wręcz z bronią.
  • Violet i Garrett są w tym odcinku nazwani Sierotami przez szeryfa Stilinskiego i Rafaela McCall'a. Ostatnio widziano ich w Orphaned.
  • Kira przypadkowo i nieświadomie wydaje mały wolt ognia, kiedy doktor Wentz próbuje pobrać jej próbkę krwi. Ostatni raz Kira nieświadomie utworzyła ognisko jako mechanizm obronny w odcinku Galvanize.
  • Stiles wspomina o swoim pobycie w domu Eichen i jego badaniach. Te wydarzenia odbywały się podczas odcinka Echo House i Riddled w sezonie 3B. Wspomina także o przytłaczających faktach, że jego tata nie jest w stanie spłacić tych rachunków, co po raz pierwszy zasugerowano w Muted.

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł odnosi się do wirusa grypy Chemika, który został zmodyfikowany, aby używać go specjalnie do zabijania nadprzyrodzonych istot takich jak wilkołaki, kojotołaki i Kitsune.

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj