FANDOM

Potrafię poradzić sobie z zadrapaniami lub dwoma, jeśli wiem, że w końcu zamierzamy uzyskać duże pieniądze. Siedmiocyfrowe pieniądze.
Violet była cykliczną postacią i antagonistką w czwartym sezonie serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Po raz pierwszy została przedstawiona jako studentka pierwszego roku w Beacon Hills High School, która była dziewczyną Garretta i dobrym przyjacielem Mason'a Hewitta i Liama ​​Dunbara. Jednak wszystko stało się jasne, kiedy zabiła wilkołaka Demarco Montana na przyjęciu w rodzinnym domu Lydii Martin. Violet i Garrett byli w rzeczywistości zabójcami znanymi jako Sieroty, którzy brali udział w Puli Śmierci, czyli liście nadprzyrodzonych stworzeń w Beacon Hills.

Po zabiciu Demarco, ona i Garrett zabili, także Carrie Hudson , która podobnie jak Demarco byli członkami stada Satomi. Potem próbowała zabić Scotta McCall'a, pomimo ostrzeżeń Garretta, że ​​jest zbyt niebezpieczny, co pozwoliło mu ją zneutralizować, aby mogła zostać aresztowana przez szeryfa Stilinskiego. Kiedy Violet została przetransportowana do federalnego więzienia, została pojmana przez Kate Argent i jej Berserkerów, by zadać jej pytanie o Dobroczyńcę i twórcę Puli Śmierci. Na nieszczęście dla Violet nie wydawała się mieć odpowiedzi, których Kate chciała, a następnie została zabita przez Kate albo jej podwładnych.

Wczesne lata życia Edytuj

Prawie nic nie wiadomo na temat wczesnego życia Violet, ale w młodości jej rodzice zmarli z nieznanych przyczyn. W końcu spotkała Garretta, którego rodzice również nie żyli, i obaj stali się parą zabójców znanych jako Sieroty, którzy byli podejrzani o co najmniej tuzin morderstw ze strony FBI. Kiedy ona i Garrett dowiedzieli się o liście nadprzyrodzonych stworzeń w Beacon Hills, zamieszkali tam i udawali licealistów, aby zbliżyć się do najcenniejszych i łatwych do znalezienia celów na liście, czyli stado Scotta.

Sezony Edytuj

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Violet była piękną młodą kobietą o wysokiej, szczupłej sylwetce, brązowej skórze, brązowych oczach i długich czarnych włosach. Ubierała się w bardzo modny sposób, który zazwyczaj obejmował obcisłe dżinsy, buty i kombinezon ze skórzaną kurtką. Używała bardzo mało makijażu i zwykle prostowała swoje włosy. Była znana z tego, że zawsze nosiła naszyjnik z ze srebrnym i onyksowym wisiorkiem, który służył jej za broń.

Charakter Edytuj

Violet była manipulującą, przebiegłą i ambitną młodą kobietą, która była zdolna do naśladowania słodkiej, naiwnej nastolatki. Była motywowana chęcią zarobienia pieniędzy i pokazała, że ​​była gotowa zabić, aby zwiększyć swoje bogactwo poprzez swoją karierę jako wysoce płatną zabójczynię. Chociaż Violet była zaciekłą wojowniczką i była dość dobra w walkach, jej materialistyczna natura często powodowała u niej impulsywność i nie doceniając w pełni swoich przeciwników. Ostatecznie doprowadziło to do ​​jej upadku po tym, jak usiłowała zabić Scotta McCall, Prawdziwego Alfę. Wilkołak szybko pokonał Violet uderzając głową o ścianę z siłą wystarczającą, by ją znokautować, przez co została aresztowana przez Komisariat Szeryfa w Beacon Hills, zanim ostatecznie została zabita przez Kate Argent. Pomimo jej wielu negatywnych cech, bardzo dbała o swojego chłopaka, Garretta, i wydawało się, że cierpiała z powodu utraty rodziców, sądząc po reakcji Violet na uwagi Rafaela McCall, że jest sierotą.

Umiejętności Edytuj

Jako człowiek, Violet nie posiada nadprzyrodzonych mocy. Była jednak bardzo biegła w walce i używaniu broni, do tego stopnia, że była w stanie zabić dziesiątki ludzi, z których kilku było wilkołakami ze zwiększoną siłą, szybkością, zwinnością i uzdrawianiem. Wydawało się też, że ma wiedzę na temat ziołolecznictwa, ponieważ kupowała bardzo rzadką żółtą odmianę wilczego zioła, która działała szybciej i dłużej, ponieważ wiedziała, że potrzebuje czegoś wystarczająco mocnego, by w razie potrzeby ogłuszyć Alfę.

Słabości Edytuj

Jako człowiek, Violet był śmiertelniczką i dlatego była podatna na jakiekolwiek obrażenia, choroby lub stany, tak jak każdy inny śmiertelnik. Była również znana z wyjątkowo dużego materializmu, co skłoniło ją do ryzykownych i impulsywnych zachowań, aby zarobić więcej gotówki, co ostatecznie doprowadziło ją do śmierci.

CiekawostkiEdytuj

  • Violet zabijała za pomocą naszyjnika, który zawieszała na szyi ofiary po czym pozbawiała ofiar głowy.

GaleriaEdytuj