FANDOM

Violet była dziewczyną Garetta, z którym udawała pierwszoklasistów w liceum Beacon Hills. W rzeczywistości oboje są łowcami znanymi jako "Sieroty", którzy polują na osoby z listy Dobroczyńcy. Pomogła zabić Carrie Hudson, a sama "pozbyła" się Demarco Montany.

Sezon 4Edytuj

Violet widzimy po raz pierwszy w 4 sezonie. Razem z Garretem była jedną z The Orphans - sierót, które mordowały na zlecenie. Byli uważani za słodką parę w Beacon Hills High School.

Wygląd i osobowośćEdytuj

Violet była ładną, szczupłą nastolatką o ciemnych oczach, włosach i ciemniejszej karnacji. Z jednej strony była słodka i urocza, a z drugiej bezwzględna i bardzo porywcza. Traktowała powierzone im zadania bardzo serio. Liczyły się dla niej pieniądze, które miała otrzymać po zabiciu osób z Puli Śmierci, dlatego też atakowała Scotta - najwyżej wycenionego.

Została aresztowana, gdy Scott ją obezwładnił - True Alfa bez problemu poradził sobie z człowiekiem. By ją uwolnić, Garret zawarł sojusz z Scottem.

Została zamordowana przez Kate Argent i jej Berserków.

CiekawostkiEdytuj

  • Violet zabijała za pomocą naszyjnika, który zawieszała na szyi ofiary po czym za jego pomocą pozbawiała je głowy.

GaleriaEdytuj