FANDOM

Victoria Argent była matką Allison oraz żoną Chrisa. Przez pewien okres drugiego sezonu pracowała w szkole Beacon Hills, dyrektorem był wtedy Gerard Argent. Victoria była chłodna dla swojej córki. Nie umiała okazywać miłości.

Charakter Edytuj

Victoria była Łowcą, podobnie jak jej mąż, teść i szwagierka. Bardzo poważnie traktowała to zajęcie. Była tradycyjną żoną i matką, ale nie umiała pokazywać uczuć. Była chłodna i okrutna, ceniła Kodeks Łowcy ponad rodzinę. Zabroniła Allison spotykać się z Scottem. Nie umiała pochwalać córki za jej osiągnięcia, we wszystkim widziała zło. Wolała umrzeć, niż stać się wilkołakiem. To ją właśnie zgubiło.

Wygląd Edytuj

Victoria była dojrzałą kobietą o średniej budowie ciała. Miała ognistoczerwone, krótkie włosy i niebieskie oczy. Nigdy się nie uśmiechała.

Sezon 2Edytuj

  • Próbowała zabić Scotta, po tym jak dowiedziała się, że wciąż spotyka się z jej córką.
  • Popełniła samobójstwo ponieważ została ugryziona przez Dereka (Alfa) i zaczęła się przemieniać w wilkołaka. 
  • Przed śmiercią chciała porozmawiać ze swoją córką niestety nie udało jej się porozmawiać z Allison. 

CiekawostkiEdytuj

  • Była nauczycielką w Beacon Hills High School
  • W sezonie 3 pojawiała się w halucynacjach Allison (np. pomogła skoncentrować się Allison, aby ta mogła uleczyć Scotta)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki