FANDOM

Theo Raeken postać fikcyjna z serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak

Biografia Edytuj

Theo znał Scotta i Stilesa od 4 klasy, gdy chłopak miał dziewięć/dziesięć lat jego rodzina wyjechała z miasta. Nie chciał wracać do Beacon Hills, ale zmienił zdanie gdy dowiedział się, że Scott jest prawdziwym Alfą.

Theo twierdzi że został zmieniony przez tego samego Alfę co ​​Ethan i Aiden (zabitego również przez bliźniaków aby dołączyć do Watahy Alf). Pod koniec sezonu okazuje się jednak, że to nieprawda, jest chimerą. Jest także w stanie zmienić się do pełnej postaci wilka, która jest dość rzadka oraz może przekraczać barierę z popiołu górskiego.

Współpracuje z Doktorami, namawia Donovana by zaatakował Stilesa.

Stara się uwieść Malię.

Informuje Stilesa, że wie o jego zabójstwie Donovana gdy sam zabija przy chłopaku inną chimerę Josha.

Podczas pilnowania zwłok Josha rozmawia z Stilesem. Jest zadowolony gdy chłopak przyznaje się przed nim że gdy zginął Donovan ten czuł sie dobrze

Theo jest pierwszą chimerą stworzona przez Doktorów.

W ostatnim odcinku 5 sezonu, Theo zostaje wciągnięty pod ziemię przez siostrę.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Theo jest chłopakiem średniego wzrostu (mniej więcej 170-173cm) o masywnej budowie. Posiada brązowe, krótkie włosy, oraz zielone oczy. Dba o swoją sylwetkę uczęszczając na siłownie.

Osobowość Edytuj

Theo jest osobą sprytną i przebiegłą. Pomaga innym by osiągnąć własny sukces, chłopak również jest bardzo brutalny, zwłaszcza łamiąc rękę swojemu ,,ojcu''. Kłamstwo przychodzi chłopakowi bez najmniejszego problemu, dzięki czemu nikt nie jest w stanie go wykryć. Zielonooki również bardzo dobrze manipuluje innymi, stara się nawiązywać relacje, oraz pomagać Scottowi z ,,całych sił''

W 05x01 pomaga Scottowi walczyć Gooey Blue informując go później, że chce dołączyć do jego watahy.

Theo jest w klasie z Kirą, Scottem i Lydią na Biologii ZP (zaawansowana praktyka).

Na koniec 5x02, okazuje się, że rodzice Theo są oszustami. Jego "ojciec" niedokładnie podrobił podpis, co zainteresowało Stilesa. Theo łamie jego rękę z młotkiem tak, aby ręka w gipsie tłumaczyła różnice w podpisie.

Relacje Edytuj

Theo twierdzi, że wrócił do miasta aby dołączyć do stada Prawdziwego Alfy czyli Scotta. Powoli widzimy jak manipuluje Scottem i członkami jego stada, kierowany ukrytymi motywacjami.

Stilesa i Theo łączą dość wrogie relacje. Stiles mu nie ufa i nie jest zadowolony z jego towarzystwa. Twierdzi, że to nie jest Theo, którego znali w czwartej klasie. Stara się znaleźć jakieś dowody i udowodnić kim naprawdę on jest.

Gdy Theo ratuje Stilesa przed atakiem chimery, mówi mu jednocześnie, że wie o śmierci Donovana. Gdy razem pilnują ciała zabitej chimery, rozmawiają o poczuciu winy. Gdy Theo pyta się go jak się czuł śmierci Donovana, ten odpowiada mu, że dobrze. Theo wyjaśnia problem niebieskich oczu u wilkołaków. W wypadku gdy wilkołak zabije niewinną osobę, ale nie czuje poczucia winy to jego oczy pozostają żółte, nie zmieniają barwy.

Relacja z Malią jest początkująca. Stara się być dla niej miły - ale nie zbyt się to udaje - Malia nie do końca wie czy mu wierzyć czy nie.

Cytaty Edytuj

  1. "But I also came back for you"

2. "I came for the Werecoyote, the one whose first instinct is to kill. I came for the Banshee, the girl surrounded by death. I came for the dark Kitsune, the beta with anger issues. I came for Void Stiles. That’s the pack I want. Unfortunately, it doesn't include Scott."

Tłumaczenie:

2." Przyjechałem tu dla Kojotołaka, o morderczym instynkcie. Dla Banshee, dziewczyny otoczonej śmiercią. Dla Kitsune, dla agresywnego bety. I dla Void Stiles. To jest stado, które chcę. Ale nie wchodzi w to Scott."

Ciekawostki Edytuj

  1. Jest pierwszą chimerą Doktorów.
  2. Pamięta wszystko, co zrobili mu Doktorzy Strachu.
  3. Na swój własny, chory sposób pragnie być Alfą.
  4. Zabił swoją siostrę, która umarła z wychłodzenia.

Galeria Edytuj

  • Theo rozmawia z Stilesem
  • Przejdź do http://49.media.tumblr.com/b1bf4789b4eab1b766221f3033e1f4d3/tumblr_ntbktov9Dm1udg3vho1_250.gif

Więcej z Fandomu

Losowa wiki