FANDOM

 Tamlyn Naomi Tomita to japońsko-amerykańska aktorka i piosenkarka. Zadebiutowała na ekranie w Karate Kid II (1986), a później prowadził i role drugoplanowe w filmach Przyjdź zobaczyć raj (1990), Joy Luck Club w (1993), Picture Bride (1994), Cztery pokoje ( 1995), Opowieści Robot (2003) i Pojutrze (2004).

Wczesne lata życia Edytuj

Tomita urodziła się w Okinawie jako córka Shiro i Asako Tomita, a ona jest na 1/4 Filipino strony matki rodziny. Jej ojciec był wybitnym człowiekiem japońsko-amerykański, który został internowany w Manzanar , w Kalifornii , przez część II wojny światowej , a później stał się oficer policji Los Angeles , dochodząc do stopnia sierżanta i przyczyniając się do utworzenia pierwszego azjatyckiego zadaniowy, że Departament. Jej ojciec zmarł na raka w 1990 roku Tomita ukończył Granada Hills High School w San Fernando Valley w Los Angeles .

Przed zostaniu aktorką, Tomita zdobył tytuł Królowej w Nisei Tydzień Korowód w Los Angeles w 1984 roku , a panna Nikkei międzynarodowe w roku 1985. W 1987 roku, Tomita się jej śpiew japoński debiut na etykiecie Polydor . Wydała jedną i album.

Kariera Edytuj

Filmy Edytuj

W 1984 roku, Tomita dostał swoją wielką szansę, podróżując jako Królowa Nisei Tydzień na Hawaje, kiedy został wybrany w ramach castingu reżysera John G. Avildsen dokonania debiut aktorski w Karate Kid II , gry Ralph Macchio " miłosny s bohatera, Kumiko. Później miał główne role w kilku niezależnych filmach. Jej największa rola w filmie dramat 1990 Przyjdź zobaczyć raj pisemną i reżyserii Alana Parkera . W 1993 roku zagrała u boku Ming-Na w dramacie szarego, Joy Luck Klub . W 1994 roku miał rolę w niezależnym filmie Picture Bride , a w 1995 roku pojawiła się u boku Antonio Banderasa w Robert Rodriguez jest skierowany segmentu w komedii antologii Cztery pokoje.

Począwszy od końca 1990, Tomita miał role w filmach niezależnych i zagrała w kilku productins Hollywood. Zagrała w filmie Janet Tokada katastrofy z 2004 Pojutrze w reżyserii Rolanda Emmericha . W 2005 roku zagrała w filmie brazylijskim dramacie Gaijin 2: Kochaj mnie jak ja . Miała również główne role w niezależnych filmach Historie Robot (2003) i Only the Brave (2006). Tomita pojawiły się również w The Eye (2008) oraz Tekken (2009).

Seriale Edytuj

Tomita był stałym członkiem obsady w operze mydlanej dzienne NBC, Santa Barbara 1987/89. W 2008 roku ukazał się jej powrotu do mydła w ciągu dnia ze stałą rolę w serialu ABC General Hospital . W 2012 miała kolejny powtarzający Rola na NBC Dni naszego życia .

Od 1996 do 1997 roku był stałym członkiem Tomita oddanych w krótkotrwałym UPN serialu, Strefa zagrożenia . W trakcie swojej kariery wystąpił gościnnie Quantum Leap , Living Jedynka , Murder, She Wrote , Chicago Hope , Will & Grace , Nash Bridges , Tarcza , Strong Medicine , Stargate SG-1 , Stargate: Atlantis , The Mentalist , Private Practice , prawda Krew i wiele innych dramaty i komedie. Miała powtarzających role Crossing Jordan , JAG , 24 , Eureka , Heroes , Law & Order: Los Angeles , Glee , teen Wilka , Zmartwychwstania i Jak Get Away With Murder.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki