FANDOM

- Dlaczego nie możesz pozostać kapitanem?
- Kończę szkołę. Wiesz, nie będę tu w przyszłym roku. Ktoś musi wypełnić lukę i powinieneś być to ty.
- Tak, dobrze, ale trener mnie nie chce. Nie wiem, czy zespół mnie chce.
- To nie zależy od nich. To zależy od Ciebie. Musisz tego chcieć... Bo oni ciągle będą od ciebie czegoś oczekiwać. Będą cię ciągle osłabiać. Musisz wrócić - musisz im pokazać, że możesz wrócić. Przywódcy nie uciekają.
Scott daje radę swojej becie.
Superposition jest drugim odcinkiem sezonu szóstego, Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. W Stanach Zjednoczonych miał premierę 22 listopada 2016 roku, a w Polsce 24 lutego 2017 roku.

Opis Edytuj

Kiedy Scott, Lydia oraz Malia szukają zagubionych wspomnień o zapomnianych przyjaciołach, Corey odkrywa połączenie pomiędzy jego umiejętnościami i Dzikim Polowaniem.

Szczegółowe streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie gościnne Edytuj

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł jest odniesieniem do eksperymentu myślowego znanego jako Schrodingera Kot, który zajmuje się koncepcją fizyki znaną jako superpozycja, która omawia, jak widzenie obiektu zmienia jego rzeczywistość.
  • Stwierdzono, że Mason ma 4,9 GPA, a Corey 2,7. Wspomniano również, że Corey ma dwie prace, choć pozostaje nieznane, co pociąga za sobą ta praca.
  • Wygląda na to, że moce Banshee, Lydii stają się coraz silniejsze, ponieważ doświadcza ona więcej przeczuć, zarówno słuchowych, jak i wizualnych.
  • Podczas rozmowy ze Scottem, Deaton ujawnia, że Dziki Gon znany jest z tego, że przyciąga go wojna i chaos.

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj