FANDOM

- I co dalej? Będziemy teraz walczyć, prawda?
- A co myślisz, że zrobimy... Uciekniemy.
Stado Scotta (lub inaczej nazywane Stado McCall) to paczka przyjaciół mieszkająca w Beacon Hills w Kalifornii. Ich przywódcą jest prawdziwy alfa Scott McCall. Stado to jest bardzo nietypowe dlatego, że prócz wilkołaków znajdują się w niej także inne istoty nadprzyrodzone np. kojotołaki, kitsune, banshee, a nawet ludzi. Dodatkowo stado ma bardzo dużo sojuszników w różnych gatunkach takich jak łowcy, emisariusz, inne wilkołaki i kitsune oraz Piekielny pies czy ludzie. Emisariuszem tej paczki jest Druid- Alan Deaton.

Członkowie tej paczki poświęcają swoje życie ratując mieszkańców Beacon Hills przed zagrożeniem. Pomimo, że większość osób ze stada są istotami nadprzyrodzonymi w dużej mierze są to nastolatki, które mają trudności w życiu codziennym. Ich wspólnym problemem jest równowaga ich ludzkich i nadprzyrodzonych obowiązków, ale zawsze kończy się to problemami. Mimo ich młodego wieku stracili wiele bliskich osób podczas misji i życie w nadprzyrodzony świecie, ale zamiast ubolewać nad ich stratą, wykorzystują swój ból, aby zmotywować się do kontynuowania walki tak zawzięcie jak tylko potrafią aby chronić ich miasto, bo tylko oni są w stanie, dzięki swoim mocom.

W trakcie istnienia stada, paczka ulegała znacznym zmianom, ponieważ członkowie przyłączali się i wyjeżdżali z różnych powodów. Ciągle zmieniająca się lista nie powstrzymała ich od ostatecznego celu czyli ochrony siebie i swojego miasta. Zadaniem paczki było zajmowanie się wszelkimi zagrożeniami dla swoich bliskich i niewinnych cywilów Beacon Hills bez względu na okoliczności i wielkość zagrożenia.

Symbol Edytuj

Symbol stada Scotta był pierwotnie szkicem, który Alfa paczki, Scott McCall, kiedyś narysował palcami i przyznał się do tego w odcinku Tattoo w sezonie 3A mówiąc przy tym, że nie ma konkretnego znaczenia. Dla wilkołaka reprezentowało to wtedy symbol po rozstaniu z Allison dlatego, że słowo tatuaż można przetłumaczyć na otwarte rany, które było dla nie jak przypomnienie jego bólu po jego rozpadzie związku z dziewczyną. Ostatecznie zrobił sobie tatuaż, którym są dwa okrągłe pasma wokół jego lewego bicepsa, jeden nieco grubsza od drugiego, chociaż najlepszemu przyjacielowi Scotta, Stiles'owi Stilinski, nie spodobał się znany tatuaż.

3x01 Scott pack symbol

Od tego czasu ten symbol poza wersją z tatuażu przybiera formę okręgu o małym kółku w środku, pojawił się kilka razy w serii, ale jego najważniejsze występy są pokazane w sezonie 5B. W odcinku The Last Chimera Scott wyrył symbol w ścianie, bo wiedział, że Theo Raeken uzna to za ostrzeżenie i przypomnienie, że zamierza zjednoczyć swoje stado i uczyni je mocniejsze niż kiedykolwiek. Później, w Damnatio Memoriae, po tym, jak Scott pojednał się ze Stilesem po ich walce z Lies of Omission, Scott narysował krąg symbolu w brudu na ziemi obok nich Po tym, jak Stiles prześledził większe zewnętrzne koło, symbol ten stanowił dowód na to, że wystąpił pierwszy etap spotkania z pozostałymi członkami paczki Scotta i pogodzić się z nimi, zaczynając od powrotu Kiry Yukimura od Skórozmiennych i naprawić ich przyjaźń z Malią Tate i Liam'em Dunbar.

Członkowie Edytuj

Obecni członkowie Edytuj

Byli członkowie Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W połowie sezonu 5 przez manipulacje Theo stado się rozpadło, ale szybko połączyli siły i stali się jeszcze mocniejsi i zgrani.

Galeria Edytuj