FANDOM

Skórozmienni to potężny gatunek...
Noshiko Yukimura informuje córkę o nowopoznanych istotach.

Skórozmienni - gatunek pojawiający się w s05e14. Noshiko zabrała do nich swoją córkę, Kirę, aby uratować ją od całkowitego pochłonięcia przez ducha Kitsune.

WyglądEdytuj

Zostawisz mnie z półnagimi wariatkami biegającymi z oszczepami i włóczniami?
Kira.

Z wyglądu przypominają kobiety o niemożliwym do określenia wieku, co jest spowodowane naskórnymi malowidłami oraz pyłem osadzającym się na ich ciałach. Odziane są w skóry zwierząt, a ich jedynym orężem są włócznie, którymi posługują się niezwykle sprawnie.

CharakterEdytuj

  • Kira: Żadna legenda o skórozmiennych nie mówi o nich dobrych rzeczy...
  • Noshiko: O Kitsune też.

Skórozmienni są chciwi i aroganccy. Prawdopodobnnie są oszustami, które chciały wykorzystać Noshiko, oraz Kirę. Mówiąc, że Grzmotna Kitsune musi zostać z nimi(jeśli nie przejdzie testu) mogli od razu założyć, że dziewczyna zostanie z nimi.

Być może zostało w nich trochę z człowieka. Jedna z Skórozmiennych, prawdopodobnie najmłodsza, rzucająca oszczepami, była miła w stosunku do Kiry. Być może chciała ją do siebie przekonać - a może ona też została zmuszona do dołączenia do ich grupy.

Mimo wszystko, chciała nauczyć ją paru rzeczy. Wyleczyła ją, oraz pokazała, że nie boi się używać oszczepu.

Wiadomo, że bardziej obeznane nadnaturalne istoty(na przykład Noshiko, która żyła aż dziewięćset lat) nigdy im nie ufały. Kiedy ramię Kiry przeszył oszczep, a Skórozmienni podeszli oglądajac Grzmotną Kitsune, Noshiko zawahała się.

Byli bardzo mądrzy. Od razu poznali stan Kiry, zauważając, że nie boi się ich, a samej siebie.

Kira już na początku zauważyła, że legendy o Skórozmiennych nie mówią o nich niczego dobrego. Powstał nawet horror oparty na faktach, właśnie z udziałem Skórozmiennych.

UmiejętnościEdytuj

  • Świetni w walce wręcz.
  • Mogą zmieniać swoje ciało. Przykładem jest test Kiry, kiedy zamienili się w Oni.
  • Potrafią przebywać pod ziemią dłuższy czas.
  • Manipulacja ziemią. Przykładem jest scena, w której Noshiko rozkazała Kirze uciekać. Uderzając swoimi włóczniami w ziemię stworzyli dziurę, w którą młoda Kitsune miała wpaść.
  • Potrafią zamieniać wybranych ludzi/nadnaturalne istoty w Skórozmiennych, za pomocą rytuału.
  • Manipulują uczuciami.

InneEdytuj

  • Mają bardzo niski i przerażający głos.
  • Są chciwi i aroganccy.
  • Boją się wilkołaków.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki