FANDOM

Shelley Catherine Hennig to amerykańska aktorka i modelka. W serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak wciela się w rolę Malii Tate.

Biografia Edytuj

Shelley Catherine Hennig urodziła się 2 stycznia 1987 roku w Metairie w stanie Luizjana. Jest córką Cathy Distefano Gosset i Glenna H. Henniga Seniora. Ma trudne relacje z ojcem, dlatego stara się nie mówić o nim lub żartować o tym.[1]

W 2004 roku została wybrana na Miss Nastolatek Stanów Zjednoczonych Ameryki.[2] Jedną z nagród było miejsce oraz stypendium w szkole filmowej, do której uczęszczała przez dwa lata. Inną z nagród był gościnny występ w operze mydlanej produkowanej przez NBC - Passions. W 2007 roku otrzymała pierwszą poważniejszą rolę jako Stephanie Johnson w innej operze mydlanej Dni naszego życia. Kolejną była rola Diany Meade w serialu dla młodzieży Tajemny krąg. W 2014 roku dołączyła do obsady serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak, gdzie wcieliła się w rolę Malii Tate.

Kiedy miała czternaście lat, jeden z jej starszych braci zginął w wypadku samochodowym, którego powodem była jazda po pijanemu. Od tamtego czasu współpracuje z organizacją non-profit C.A.D.A (Council on Alcohol and Drug Abuse - zgromadzenie przeciw nadużywaniu alkoholu i narkotyków). Dwa z jej wierszy zostały opublikowane w "Young Authors Book of Poetry".[3]

Wybrana filmografia Edytuj

Film
Rok Tytuł Rola
2014 Diabelska plansza Ouija Debbie Galardi
2015 Unfriended Blaire Lily
2015 Scout Melinda Riley
2016 Summer of 8 Lily Hunter
Telewizja
Rok Tytuł Rola
2004 Passions Crane Maid
2007–11 Dni naszego życia Stephanie Johnson
2011–12 Tajemny krąg Diana Meade
2012 Friend Me Isabelle Salvador
2013 Justified: Bez przebaczenia Jackie Nevada
2013 Zach Stone będzie sławny Christy Ackerman
2014 Zaprzysiężeni Maya Lawman
2014 Inni mają lepiej Molly James
2014-obecnie Teen Wolf: Nastoletni wilkołak Malia Tate

Ciekawostki Edytuj

  • Ukończyła Destrehan High School w Destrehan (Luizjana, USA).[3]
  • W 2014 roku wystąpiła w teledysku zespołu The Band Perry do piosenki "Gentle on My Mind".[3][4]
  • Ubiegała się o rolę Summer w filmie Baywatch. Ostatecznie angaż otrzymała Alexandra Daddario.[3]

Linki zewnętrzne Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki