FANDOM

- Zamknij się więc, zanim okaleczę i zabiję sam siebie.
- Stiles, co do cholery jest z twoim kumplem?
- Oblewa dwa przedmioty, nie jest zbyt towarzyski, a z bliska widać że ma nierówną szczękę.
Wymiana zdań między trenerem, a Stiles'em o jego przyjacielu.
Shape Shifted to drugi odcinek drugiego sezonu i czternasty odcinek serialu Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak. Po raz pierwszy został wyemitowany w Stanach Zjednoczonych 4 czerwca 2012 roku, a w Polsce 1 października tego samego roku.

OpisEdytuj

Jackson jest podekscytowany perspektywą nadchodzącej pełni księżyca, nie wszystko jednak układa się po jego myśli. W miejscowej szkole pracę zaczął nowy dyrektor. W miasteczku grasuje dziwne stworzenie, które zabija ludzi. Scott odkrywa, że w drużynie lacrosse jest jeszcze jeden wilkołak.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

  • W tym odcinku odbyła się pierwsza pełnia księżyca Isaaca Lahey po ugryzieniu przez Dereka Hale w Omega.
  • W tym odcinku zostało potwierdzone, że pan Lahey znęcał się psychicznie nad swoim synem. Wielokrotnie go uderzał, rzucał w niego rzeczami, a co najgorsze, zamykał go w zamrażarce, aby go ukarać.To znęcanie się przez jego ojca na przestrzeni lat oraz zamknięcie w zamrażarce, będzie dużym problemem Isaaca w całej serii.
  • To pierwszy epizod, w którym Isaac został poszukiwany przez ucieczkę z więzienia. Pozostanie nim aż do odcinka Venomous, po tym jak zmusi Jacksona do odrzucenia jego zeznań o jego złej relacji z ojcem.
  • Lydia Martin wraca do szkoły po raz pierwszy odkąd została zaatakowana przez Petera Hale w Code Breaker i przez dwa dni chodziła naga po lesie od odcinka Omega.
  • Gerard Argent zostaje nowym dyrektorem Beacon Hills High School w ramach przejęcia szkoły przez rodzinę Argent, aby poradzić sobie z problemem wilkołaków w Beacon Hills.
  • Pomimo tego, że Jackson został ugryziony przez Dereka na końcu odcinka Code Breaker, nie wydaje się, aby przekształcił się podczas pełni przez, którą nadal spekulowano o jego tożsamości.

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł odnosi się zarówno do nowego zmiennokształtnego, który po raz pierwszy pojawił się w tym odcinku, jak i do Isaaca Lahey, który doświadczył swojej pierwszej pełni księżyca jako wilkołak.
  • To pierwszy odcinek w serii, gdzie został wprowadzony nowy typ zmiennokształtnego.

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj