FANDOM

Sezon 6 Teen Wolf: Nastoletni wilkołak, został potwierdzony podczas San Diego Comic Con, które odbyło się w lipcu 2015 roku. Podobnie jak sezon 5 ma się składać z części A i części B. Pierwszy odcinek nowego sezonu został wyemitowany 15 listopada 2016 roku. Premiera sezonu 6b ma się odbyć 30 lipca 2017 roku.

OpisEdytuj

W sezonie szóstym pojawiają się nowi antagoniści, choć Doktorzy Strachu jeszcze nie zeszli ze sceny. Jeźdźcy Widmo pojawiają się na naszych ekranach jako demony, które zabierając ze sobą człowieka nie zabijają go, ale skazują na coś gorszego - zapomnienie, wymazanie z rzeczywistości. A ich kolejnym celem jest Stiles Stilinski. Pytanie tylko, czy jego przyjaciołom i rodzinie uda się w jakiś sposób o nim nie zapomnieć?

Odcinki Edytuj

Część A Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Nowe postacie Edytuj

Opisy odcinków Edytuj

Memory Lost Edytuj

Z ukończeniem szkoły, nadprzyrodzona siła zbliża się do Beacon Hills i krzyżuje ścieżki ze Scottem i jego przyjaciółmi, a Liam odkrywa dowody na nowego wroga w Liceum.

Superposition Edytuj

Kiedy Scott, Lydia oraz Malia szukają zagubionych wspomnień o zapomnianych przyjaciołach, Corey odkrywa połączenie pomiędzy jego umiejętnościami i Dzikim Polowaniem

Sundowning Edytuj

Scott, Lydia i Malia szukają Stilesa. Liam i inni urządzają imprezę w celu zapewnienia przyjacielowi bezpieczeństwa przed Jeźdźcami Widmo.

Relics Edytuj

Scott i Liam chronią drużynę lacrosse przed atakiem. Lydia poszukuje wskazówek w sprawie zniknięcia Stilesa.

Radio Silence Edytuj

Uwięziony w Dzikim Gonie, Stiles jednoczy się z nieoczekiwanym sojusznikiem. Scott, Lydia i Malia dowiadują się, że jeep Stilesa może być związany z jego zniknięciem.

Ghosted Edytuj

Scott, Lydia i Malia szukają wskazówek dotyczących Jeźdźców Widmo w tajemniczym miejscu zwanym Canaan, podczas gdy Liam i Hayden podejmują drastyczne działania w walce z Dzikim Gonem.

Heartless Edytuj

Scott i Liam próbują złapać Jeźdźca Widmo, a Malia i Peter próbują znaleźć wejście do Dzikiego Łowu.

Blitzkrieg Edytuj

Scott, Lydia i Malia decydują się na próbę przełamania rozłamu by uratować Stilesa, a Liam, Hayden i Mason zawierają układ z Theo, by dowiedzieć się o planach Garretta Douglasa.

Memory Found Edytuj

Gdy Liam i Theo działają jako przynęta, Scott, Lydia i Malia wymyślają plan, by spróbować zapamiętać Stilesa.

Riders on the Storm Edytuj

Gdy los Beacon Hills wisi na włosku, Scott i jego stado stają do walki przeciwko Doglasowi i Jeźdźcom Widmo w ostatecznej rozgrywce.

OpisEdytuj

Odcinki Edytuj

Część B Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Nowe postacie Edytuj

Opisu odcinków Edytuj

Said the Spider to the Fly Edytuj

Scott przygotowuje się do opuszczenia Beacon Hills, jednak coś tajemniczego ucieka z Eichen House.

Raw Talent Edytuj

Scott i Malia szukają właściciela kul, martwi się, że nowy łowca wilkołaków przybył do Beacon Hills. Lydia musi stawić czoła obawom przed Ośrodkiem Eichen.

After Imagines Edytuj

Kiedy Scott i reszta tropią zaginionego wilkołaka, Melissa i Argent badają dziwne ciało.

Face-to-Faceless Edytuj

Pressure Test Edytuj

Triggers Edytuj

Werewolves of London Edytuj

Genotype Edytuj

Broken Glass Edytuj

The Wolves of War Edytuj

Galeria Edytuj

Trailer Edytuj