FANDOM

Pierwszy odcinek sezonu piątego, Teen Wolf: Nastoletni wilkołak został wyemitowany 29 czerwca 2015. Na San Diego Comic Con w lipcu 2014 roku zostało powiedziane, że sezon będzie miał 20 odcinków i podobnie jak sezon 3 był podzielony na część A i B, lecz wersje te będą miały tą samą historię.

Opis Edytuj

W przededniu ostatniego roku, Scott i jego przyjaciele znajdują się w obliczu możliwości przyszłości bez siebie nawzajem, a ich kolejne etapy w życiu mogą wywieźć ich w różnych kierunkach, mimo ich najlepszych intencji. Nie wiedzą, że siły zewnętrzne już czyhają na stado, na długo przed zakończeniem roku szkolnego. Nowe czarne charaktery, które wykorzystują połączenie nauki i sił nadprzyrodzonych, poprzez ustanowienie sobie złowrogiego celu postawią Scotta i jego stado przed wrogiem, którego jeszcze nie widzieli.

Odcinki Edytuj

Część A Edytuj

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Nowe postacieEdytuj

Opisy odcinków Edytuj

Creatures of the Night Edytuj

W przeddzień ostatniego roku szkolnego Scott i jego przyjaciele muszą stawić czoło możliwości braku wspólnej przyszłości, pomimo najlepszych intencji, kolejny etap w ich życiu może umieścić ich na zupełnie innych kierunkach. Nie wiedzą, że siły zewnętrzne już spiskują by nastawić stado przeciw sobie przed ukończeniem szkoły.

Parasomnia Edytuj

Deaton ostrzega Scotta, że zasady nadnaturalnego świata zaczynają ulegać zmianie. Stiles jest nieufny co do nowo przybyłego ucznia. Mason dokonuje szokującego odkrycia na temat swojego najlepszego przyjaciela. Lydia i Parrish pomagają dziewczynie cierpiącej na nocne lęki. Okazuje się jednak, że zaburzenia snu nie mają medycznego podłoża.

Dreamcatchers Edytuj

Stado Scotta jest zaskoczone przeobrażeniami jakimi poddawana jest Tracy. Wszyscy starają się powstrzymać dziewczynę zanim hybryda zbierze jeszcze większe śmiertelne żniwo. Posterunek policji staje się miejscem brutalnego ataku, gdzie nowa osoba w druzgocący sposób dowiaduje się o nadnaturalnej stronie Beacon Hills.

Condition Terminal Edytuj

Parrish opowiada Lydii o powracającym śnie, który ma związek z Nemetonem. Liam i Mason udają się do klubu, gdzie Hewitt’owi grozi śmiertelne niebezpieczeństwo. Podjudzony do zemsty na Szeryfie Donovan postanawia uderzyć Stilinskiego tam, gdzie zaboli go najmocniej.

A Novel Approach Edytuj

Doprowadzony do ostateczności Stiles dokonuje czynu, który na zawsze odciśnie piętno na jego życiu. Podczas wizyty w Eichen House Kira traci kontrolę nad swoimi mocami, co powoduje szereg niezamierzonych skutków. Malia odkrywa nowe fakty na temat Pustynnego Wilka i tragicznej nocy, której zginęła jej matka i siostra.

Required Reading Edytuj

Lektura książki o Dread Doctors sprawia, że skrywane przez Mnemosyne wspomnienia uderzają w stado w najmniej odpowiednich momentach. Liam podejrzewa, że Hayden może być kolejną ofiarą nadnaturalnych eksperymentów. W wyniku nieoczekiwanych wydarzeń Stiles i Theo odkrywają, że nic nie łączy tak jak wspólne sekrety.

Strange Frequencies Edytuj

Lisia natura Kiry znów daje o sobie znać. Mason odkrywa, że Corey także jest chimerą. Scott, Lydia, Malia, Liam i Parrish zabierają Hayden do szkoły, aby chronić ją przed Dread Doctors. Stiles i Theo zastawiają pułapkę, aby dowiedzieć się kto zabiera martwe ciała nadnaturalnych istot.

Ouroboros Edytuj

Kontynuując swoje poszukiwania Deaton konfrontuje się z niespodziewaną osobą. Scott, Malia i Mason starają się odnaleźć Liama i Hayden. Kirze udaje się dokończyć lekturę książki o Dread Doctors. Przez głęboko skrywane wspomnienie kitsune dokonuje rozdzierającej serce decyzji. Stiles i Lydia w końcu odkrywają tożsamość grasującego w Beacon Hills złodzieja.

Lies of Omission Edytuj

Dread Doctors wciąż polują na nieudane chimery, dlatego Liam za wszelką cenę próbuje ocalić Hayden. Lydia wyjawia Parrish’owi prawdę odnośnie roli jaką odgrywa. Intrygi Theo sprawiają, że przyjaźń Scotta i Stilesa zostaje umieszczona w krytycznym punkcie.

Status Asthmaticus Edytuj

Lydia odkrywa czym jest Parrish. Theo odsłania swoją prawdziwą twarz. Doprowadzony do ostateczności Liam wyładowuje swoją złość na Scott’cie.

Opis Edytuj

Odcinki Edytuj

Część B Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Nowe postacieEdytuj

Opisy odcinków Edytuj

The Last Chimera Edytuj

Parrish odnajduję Lydię, stan dziewczyny jednak jest bardzo poważny. Pomimo rozłamu w ich relacji Scott i Stiles próbują się dowiedzieć co kryje się za tajemniczą infekcją, która zabija Szeryfa miasta. Liam i Mason szukając Hayden lokalizują Nemeton.

Damnatio Memoriae Edytuj

Liam i Hayden zostają zaatakowani przez dziwną kreaturę, którą Scott identyfikuję jako ostatnią Chimerę. Scott i Stiles wciąż próbując odbudować wzajemne zaufanie rozpoczynają śledztwo w sprawie zagadkowego stwora. Malia i Braeden odkrywają, że Pustynny Wilk przetrzymuje zakładnika i jest w drodze do Beacon Hills. Lydia otrzymuje pomoc od zaskakującej osoby. Chris szukając odpowiedzi na nurtujące go pytania zwraca się do kogoś, kogo nie chciałby nigdy więcej oglądać.

Codominance Edytuj

Kira i jej matka odbywają podróż, która pomoże Kirze pogodzić się z jej mroczną stroną. Scott i Stiles ruszają w ślad za nimi, aby sprowadzić dziewczynę do domu. Lydia zostaje zaskoczona w Eichen House.

The Sword and the Spirit Edytuj

Podczas gdy Scott próbuje poskładać swoje stado z powrotem, Malia i jej nowy sojusznik wyruszają by uratować Deatona z rąk Pustynnego Wilka. Chris i Gerard uświadamiają Parrish’owi kim naprawdę jest.

Amplification Edytuj

Dowiedziawszy się, że Lydia jest w niebezpieczeństwie, Stiles tworzy plany, który ma za zadanie wyciągnąć ją z Eichen House. Theo ma swoje własne plany. Deuacalion przekazuje Hayden zaskakującą informację.

Lie Ability Edytuj

Stado Scotta uwięzione w Eichen House wraz z Theo i jego grupą chimer, próbuje uratować Lydię zanim skończy się czas. McCall i Liam szukają pomocy u Meredith. Malia i Josh zawiązują tymczasowy pakt licząc na wzajemną pomoc. Stiles i Theo poszukują miejsca gdzie dr Valack przetrzymuje Lydię.

A Credible Threat Edytuj

Stado Scotta uświadamia sobie, że Bestia może zaatakować podczas meczu lacrosse. Wszyscy próbuję nie do puścić do tego za wszelką cenę. Mroczna natura Kiry coraz bardziej daje się jej we znaki stawiając w niebezpieczeństwie inne osoby. Lydia z pomocą Chrisa i Gerarda odkrywa szokującą prawdę na temat Parrisha.

Maid of Gévaudan Edytuj

Gerard opowiada Lydii historię powstania Bestii z Gévaudan. W tym samym czasie Scott, Stiles, Liam i Hayden ukrywają się w szkole przed Bestią. Z pomocą przychodzą im Malia i Braeden. McCall i Dunbar dokonują zaskakującego odkrycia.

The Beast of Beacon Hills Edytuj

Scott i Liam próbują uratować Masona, który jest przetrzymywany przez Dread Doctors. Malia i Braeden konfrontują się z Pustynnym Wilkiem. Kira udaje się na pustynię po pomoc. Bestia ujawnia swoje prawdziwe oblicze.

Apotheosis Edytuj

Sebastien poszukuje piki, którą Marie-Jeanne wykuła, aby pokonać Bestię. Theo jeszcze raz udowadnia, że nie cofnie się przed niczym, aby osiągnąć zamierzony cel. Lydia okazuje się być kluczem do ocalenia Masona. Dochodzi do walki między Malią, a jej matką. Stado stara się w ostateczny sposób rozprawić z Bestią. Scott zyskują nową betę.

TrailerEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki