FANDOM

Sezon 4 Teen Wolfa miał swoją premierę 23 czerwca 2014 roku. Liczy 12 odcinków, jest to także ostatni sezon w którym widzimy Dereka.

Opis Edytuj

Mimo że upłynęło już trochę czasu od tragicznej straty, Scott, Stiles, Lydia i Kira wracają do szkoły na nowy semestr z większością zmartwień ludzkich niż nadprzyrodzonych, jednocześnie próbując pomóc swojej nowej przyjaciółce, Malii zintegrować się na nowo z społeczeństwem. Ale zaskakujące zmartwychwstanie Kate Argent przynosi nowe zagrożenie dla Beacon Hills, wraz z pojawieniem się nowego wroga, znanego po prostu jako Dobroczyńca.

Główna ObsadaEdytuj

Reszta ObsadyEdytuj

Odcinki Edytuj

4x01 - The Dark Moon

-Scott wraz z paczką poszukują zaginionego przyjaciela w Meksyku.

4x02 - 117

-Scott zmienia się w nieprawdopodobnego sojusznika wobec osoby, z którą razem próbują powstrzymać Kate

4x03 - Muted

-Stanowisko Scotta w drużynie lacrosse jest zagrożone. Tymczasem Stilinski bada morderstwo.

4x04 - The Benefactor

-W noc podczas pełni, nieproszeni goście włamują się do domku nad jeziorem, należącym do Lydii.

4x05 - I.E.D

-Lydia szuka pomocy z jej umiejętnościami, a Scott, Stiles i Kira grają w pierwszym meczu Lacrossa.

4x06 - Orphaned

-Scott jest zmuszony pomóc niebezpiecznemu wrogowi, a Derek i Malia śledzą starego sojusznika.

4x07 - Weaponized

-W szkole dochodzi do tajemnczego wybuchu.

4x08 - Time of Death

-Scott wykonuje niebezpieczny plan. Tymczasem Malia zmierza się ze swoją przeszłością.

4x09 - Perishable

-Zabójca uderza w Scotta i Liama podczas corocznego ogniska zawodników Lacrosse. Lydia odkrywa rodzinny sekret, a tożsamość Dobroczyńczy zostaje ujawiona.

4x10 - Monstrous

-Scott i Kira chronią resztki stada Satomi, a Stiles i Malia próbuja odkryć początek Listy Śmierci.

4x11 - A Promise to the Dead

-Scott i reszta walczą z starym wrogiem.

4x12 - Smoke & Mirrors

-Stiles, Malia i Derek wracają do La Iglesia, by uratować Scotta przed Kate. Lydia, Mason i Szeryf walczą z Berserkami w Beacon Hills.

Promo Edytuj

Teen Wolf Official Trailer (Season 4) MTV01:31

Teen Wolf Official Trailer (Season 4) MTV

Oficjalne promo sezonu 4

Ciekawostki Edytuj

TEEN WOLF SEASON 4 - BLOOPERS HD06:04

TEEN WOLF SEASON 4 - BLOOPERS HD

  • <-- Bloopers sezonu 4 XD

Więcej z Fandomu

Losowa wiki