FANDOM

Sezon 3 Teen Wolf został wyemitowany 3 czerwca 2013 r. na MTV. Pierwszy odcinek został zatytułowany Tattoo. Jego premiera osiągnęła najwyższe oceny w historii serii z udziałem 2,36 milionów widzów w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy odcinek 3B zatytułowany Anchors wyemitowano w dniu 6 stycznia 2014 r. z 2,429 mln widzów. W tym sezonie składało się z 24 odcinków z dwoma oddzielnymi częściami po 12 odcinków.

Opis Edytuj

Jackson Whittemore przeniósł się do Londynu. Nowa nauczycielka, Jennifer Blake, dołączyła do kadry Beacon Hills High, by mieć oko na Dereka. Podczas konfrontacji ze stadem Alf, który schronił się w banku, odkrywają, że Erica nie żyje, a siostra Derek, Cora Hale, jest tam więźniem. Scott McCall, Allison Argent, Derek Hale, i reszta stada przeciwstawiają się nowym wrogom: śmiercionośnemu stadu alf, który przybył do Beacon Hills, którzy porwali Vernona Boyda, Ericę Reyes i, nikogo innego jakdłogo zaginiona siostra Dereka, Cora Hale. Oprócz tego zagrożenia, tajemniczy, groźny, nadprzyrodzony Druid porywa ludzi i poświęca ich w ofierze, zabijając i pochłaniając ich moc, aby użyć ją przeciwko Stadu Alf.

Odcinki Edytuj

Część A Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie poboczne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Opisy odcinkówEdytuj

Tattoo Edytuj

Wakacje dobiegają końca, pora wrócić do szkoły. Scott udaje się do Dereka po pomoc w pewnej ważnej dla niego sprawie. Stado Alph ujawnia swoją obecność w mieście. Derek i Issac starają się zlokalizować miejsce pobytu Ericy i Boyd.

Chaos Rising Edytuj

Scott rozpoczyna swoją walkę ze stadem Alph. Allison i Lydia badają nową tajemnicę. Derek i Scott odkrywają miejsce przetrzymywania Ericy i Boyd.

Fireflies Edytuj

Z Boydem i Corą na wolności i pod wpływem księżyca Scott i Derek muszą się zwrócić po pomoc do nieprawdopodobnego sojusznika. Tymczasem Stiles i Lydia wpadają na trop tajemniczych morderstw.

Unleashed Edytuj

Scott stara się powstrzymać Isaaca przed zaangażowaniem się w śmiertelną konfrontację z bliźniakami w szkole. Stiles próbuje udowodnić swoją teorię, że morderstwa nie mają nic wspólnego z wilkołakami. Deucalion konfrontuje się z Derekiem i składa mu zaskakującą ofertę.

Frayed Edytuj

Podczas jazy autobusem na zawody w lacrosse Scott i jego przyjaciele wracają do wydarzeń ataku prewencyjnego na Alphy, który pozostawił po sobie kilku rannych i możliwą jedną lub więcej ofiar śmiertelnych.

Motel California Edytuj

Pozostając w motelu na noc z powodu przesunięcia zawodów Scott i inni cierpią na dziwne doświadczenia, które przywołują ich najgorsze lęki i wspomnienia. Tymczasem Scott nie wiedząc, że Derek żyje cierpi emocjonalnie myśląc, że był przyczyną jego śmierci w walce.

Currents Edytuj

Kiedy niebezpieczeństwo zaczyna się zbliżać do Scotta, zagrażając jemu zaufanemu mentorowi i szefowi dr. Deatonowi, odkrywa on zaskakujący fakt dotyczący swojej osoby. Kali i bliźniaki idą po Dereka.

Visionary Edytuj

Szukając odpowiedzi Scott, Allison i Stiles słuchają historii opowiadanych przez dwóch nieprawdopodobnych narratorów i odkrywają tajemnicę koloru oczu wilkołaków.

The Girl Who Knew Too Much Edytuj

Allison zaczyna podejrzewać, że ktoś z jej bliskich może być zamieszany w morderstwa. Scott i Stiles twierdzą, że rosnące talenty Lydii mogą być atutem w rozwiązaniu sprawy zagadkowych morderstw.

The Overlooked Edytuj

Uwięzieni z powodu potężnej burzy wewnątrz ewakuowanego szpitala Scott i Derek bronią się przed Alphami i starają się dowiedzieć jak ocalić życie Cory.

Alpha Pact Edytuj

Wraz z rosnącym zagrożeniem, które staje się coraz bardziej osobiste i uciekającym czasem, niebezpiecznym dla niewinnych ludzi, Scott jest zmuszony dokonać trudnego wyboru, aby ocalić rodzinę i przyjaciół. W tym samym czasie Derek i Peter starają się dowiedzieć jak uratować Corę.

Lunar Ellipse Edytuj

Idąc za radą Deatona, Scott i jego przyjaciele używają starożytnego i bardzo niebezpiecznego rytuału, aby ratowaćżycie ludzi których kochają i powstrzymać Deucaliona przed osiągnięciem złowrogiego celu.

Opis Edytuj

Gdy Scott stara się odnaleźć w roli Alfy, on, Alison i Stiles zaczynają doświadczać dziwnych efektów ubocznych po ostatnich wydarzeniach. Wkrótce odkrywają, że odpowiedź na ich problemy może znać nowa uczennica, Kira, dziewczyna o niezwykłych umiejętnościach. Wkrótce okazuje się, że Kira to Kitsune, wieloletni duch Lisa z mocą tworzenia, kontrolowania i pochłaniania energii elektrycznej, a jej matka, Noshiko, 900-letnia Kitsune, miała kiedyś romans z potężnym Nogitsune, który uciekł z więzienia z Nemetonu, do którego został przeniesiony tam przez Noshiko w 1943 roku i posiada nową ostoję- Stilesa Stilinskiego. Nowo utworzone Stado Scotta i ich sojusznicy muszą pracować razem, aby znaleźć rozwiązanie żeby nie zabić ich przyjaciela i żeby w ich mieście zapanował spokój.

Odcinki Edytuj

Część B Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Postacie cykliczne Edytuj

Opisy odcinków Edytuj

Anchors Edytuj

Scott, Allison i Stiles cierpią na skutki uboczne spowodowane ofiarnym rytuałem.  Szeryf Stilinski przegląda swoje stare sprawy. Życie Dereka i Petera znajduje się w niebezpieczeństwie…

More Bad Than Good Edytuj

Scott i jego przyjaciele starają się wytropić wilkokojota zanim ten zostanie złapany. Niespodziewany sojusznik pomaga Derekowi i Peterowi.

Galvanize Edytuj

Skazany za morderstwo więzień ucieka ze szpitala. Scott i jego przyjaciele próbują pomóc osobie, która jest jego celem. Isaac konfrontuje się z zaskakującymi przeciwnikami.

Illuminated Edytuj

W Beacon Hills z powodu awarii zasilania wprowadzono godzinę policyjną. Nastolatkowie urządzają Halloween’ową imprezę przy zgaszonym świetle. Scott stara się zdobyć zaufanie Kiry. Stiles dokonuje zakasującego odkrycia.

Silverfinger Edytuj

Przyjaciele Scotta zobowiązują się chronić go przed coraz bardziej niebezpiecznym wrogiem. Chris, Allison i Isaac szukają odpowiedzi u starego przeciwnika z japońskiej Yakuzy. Zdezorientowany Stiles uzyskuje pomoc od Mellisy.

Riddled Edytuj

Stiles znika. Scott i inni wyruszają na poszukiwanie. Allison otrzymuje tajemniczą wiadomość. Lydia próbuje opanować swoje nowe umiejętności.

Letharia Vulpira Edytuj

Scott i spółka starają się zapobiec katastrofie. Lydia i Allison szukają pomocy u zakasującego sojusznika.

Echo House Edytuj

Scott wraz z przyjaciółmi szuka ważnego artefaktu. Stiles musi podjąć decyzję odnośnie szpitala psychiatrycznego Eichen House.

The Fox and the Wolf Edytuj

Zostaje ujawniona ważna wskazówka dotycząca obozu internowań z czasów II Wojny Światowej. Rola jaką odgrywa Kira staje się coraz bardziej istotna, a ona sama odkrywa niezwykłe zdolności.

De-Void Edytuj

Scott i Lydia łączą siły, aby pomóc Stiles’owi. W tym samym czasie Szeryf Stilinski staje przed komisją rewidującą.

Insatible Edytuj

Gdy życie bliskiej osoby znajduje się w niebezpieczeństwie Scott wraz z przyjaciółmi są w stanie zrobić wszystko by ją ocalić. Nie wiedzą jak straszną cenę przyjdzie im zapłacić.

The Divine Move Edytuj

Scott i Derek wzywają sojuszników by po raz ostatni stawili czoło zagrożeniu.

Galeria Edytuj

Trailer Edytuj