FANDOM

Sezon 2 Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak rozpoczął się latem 2012 roku w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy odcinek został wyemitowany 3 czerwca.

Opis Edytuj

Scott McCall (Tyler Posey) i Allison Argent (Crystal Reed) ukrywają swój związek przed rodzicami Allison, po tym jak dowiedzieli się, że wybranek ich córki jest wilkołakiem. Lydia Martin (Holland Roden) cierpi na halucynacje po tym jak ugryzł ją Peter Hale (Ian Bohen), obecnie martwego po tym jak zabił go Derek Hale (Tyler Hoechlin), aby stać się alfą. Derek rekrutuje do swojego stada Isaac'a Lahey (Daniel Sharman). Jackson Whittemore (Colton Haynes) po tym jak został ugryziony przez Derek'a wykazuje oznaki, że jego ciało nie przyjęło ugryzienia. Do miasta przyjeżdża bezduszny dziadek Allison, Gerard (Michael Hogan) na pogrzeb swojej córki Kate Argent (Jill Wagner), postanawia pomścić jej śmierć i wypowiada wojnę przeciwko wilkołakom.

Odcinki Edytuj

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

Opisy odcinkówEdytuj

Omega Edytuj

Zbliża się pogrzeb Kate z tego powody w miasteczku zjawia się Gerard- dziadek Allison. Ugryzienie Jacksona przynosi nieoczekiwane skutki. Derek stara się pozyskać nowych członków stada. Przebywająca w szpitalu Lydia nagle znika, Scott i Stiles podążają jej tropem. Okazuje się, że w mieście jest nowy wilkołak.

Shape Shifted Edytuj

Jackson jest podekscytowany perspektywą nadchodzącej pełni księżyca, nie wszystko jednak układa się po jego myśli. W Beacon High pracę rozpoczyna nowy dyrektor. W miasteczku grasuje dziwne stworzenie, które zabija ludzi. Scott odkrywa, że w drużynie lacrosse jest jeszcze jeden wilkołak.

Ice Pick Edytuj

Rodzina Argent rozpoczyna szkolenie Allison jako łowczyni wilkołaków. Derek zdobywa nowych członków stada. Jackson odkrywa, że posiada zaskakujące zdolności.

Abomination Edytuj

Scott i Allison starają się zdobyć potrzebne informacje, które Gerard skrzętnie ukrywa. Dziwne stworzenie atakuje Stilesa i Dereka. Jackson i Lydia zaczynają wykazywać anormalne zachowania.

Venomous Edytuj

Derek jest pewny, że Lydia jest zmiennokształtną. Prosi on Scotta o pomoc w odkryciu prawdy. W tym samym czasie sprawy związane z Jacksonem rozwijają się w sposób, który pokazuje, że ugryzienie zaczyna wykazywać zdumiewające efekty.

Frenemy Edytuj

Scott i Stiles robią wszystko, aby ochronić Jacksona podczas gdy ten walczy z tym co się z nim dzieje. Allison dostaje pierwszą misję od swojej rodziny, a jej matka zaczyna nabierać coraz większych podejrzeń odnośnie tego co łączy jej córkę z McCallem.

Restriant Edytuj

Kanima znów zbiera śmiertelne żniwo. Scott, Allison, Stiles, Jackson, Erica i Matt za karę zostają w szkole po lekcjach. Lydia odkrywa tożsamość nowo poznanego chłopak, który ma wobec niej zaskakujące plany.

Raving Edytuj

Scott, Stiles i Chris zmagają się z tym jak zatrzymać Kanimę. Scott i Stiles planuje zorganizować pułapkę na imprezie na której pojawi się Jackson. Chris i jego ekipa myśliwych konfrontują się twarzą w twarz z Derekiem i Boydem. Natomiast matka Allison planuje raz na zawsze położyć kres związkowi jej córki i McCalla.

Party Guessed Edytuj

To urodziny Lydii, a także nowy księżyc w pełni. Erica, Isaac i Boyd zmagają się za swoją pierwszą przemianą. Victoria z powodu ugryzienia podejmuje drastyczną decyzję odnośnie swojej przyszłości. Lydia pomaga Peterowi w jego przerażającym planie.

Fury Edytuj

Allison śledzi Dereka, aż do posterunku policji, gdzie przetrzymywani są Scott, Stiles i ich rodzice. Nowa osoba dowiaduje się o tajemnicy Scotta. Okazuje się, że Gerard ma własny plan na spożytkowanie umiejętności Kanimy.

Battlefield Edytuj

Scott gra w Mistrzostwach Lacrosse i musi znaleźć sposób, aby powstrzymać Gerarda. Allison nadal poluje na Dereka i jego stado. Peter informuje swojego bratanka o zaskakującym sposobie na powstrzymanie Kanimy.

Master Plan Edytuj

Po szokującej śmierci na boisku lacrosse Scott za wszelką cenę próbuje dowiedzieć się jaki jest plan Gerarda. Derek spiskuje pragnąc pokonać Argenta za pomocą swoich własnych metod. Allison kontynuuje swoją bezlitosną, krwiożerczą zemstę na wilkołakach przetrzymując Ericę i Boyda. Tymczasem Scott, Stiles, Lydia, Melissa i Isaac znajduję się pod presją natłoku chaotycznych zdarzeń.

Galeria Edytuj

Trailer Edytuj