FANDOM

Sean Walcott był postacią, która została wprowadzona w sezonie 4 serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak w MTV. Wraz z rodziną został włączony do Puli Śmierci. Były wendigo, czyli formą kanibalistycznych potworów. Był najmłodszym synem Christiny i Davida Walcotta i bratem Michaela Walcotta, z którymi mieszkał razem w domu w Beacon Hills z ich kotem, Willow.

Sezony Edytuj

Sezon 4 Edytuj

W Muted, cała rodzina Seana została zabita przez mordercę znanego jako Niemowa, który zarąbał ich wszystkich do śmierci swoim wojskową siekierą. Sean prawie umarł wraz z nimi, ale udało mu się uciec, wyskakując przez okno łazience. Pobiegł do szpitala, gdzie ostatecznie był pod opieką Melissy McCall i doktora Geyera, podczas gdy szeryf Stilinski i jego zastępcy, w tym Jordan Parrish, zbadali morderstwo jego rodziców i brata.

Kiedy Lydia Martin została przyciągnięta do domu Walcott w stanie banshee podczas gdy zastępca Parrish pilnował miejsca zbrodni, obaj odkryli, że dom ma ukrytą zamrożoną zamrażarkę do mięsa, gdzie rodzina trzymała dziesiątki ciał zmarłych ludzi, ujawniając, że cała rodzina była wendigo. Głód Seana był coraz większy, przez co zaatakował i zjadł zastępcę szeryfa trzymającego straże przed jego pokojem. Miał też zaatakować Melissę, chociaż jej syn Scott McCall uratował ją, gdy potwór już chciał ją zjeść.

Scott schwytał Seana próbując zjeść Liam'a Dunbar'a na dach i próbować interweniować, ale gdy Sean odrzucił propozycje Scotta, obaj zaczęli walczyć. Sprawiło to, że Liam spadł na krawędź dachu i w ostatniej chwili złapał się palcami o gzyms. Scott uratował nastolatka, gdy Niemowa pojawia się za nimi i rzuca swoją siekierą w Seana, uderzając go w między ramionami, przez co umarł natychmiast.

W odcinku The Benefactor zostało ujawnione, że Sean, jego rodzice i jego brat, znajdowali się wśród około trzydziestu nadprzyrodzonych stworzeń na Puli Śmierci, a ich wartość wynosiła 250 000 dolarów.