FANDOM

Sean Walcott - postać pojawiająca się w trzecim odcinku czwartego sezonu "Muted".

Sean to najprawdopodobniej najmłodszy członek wymordowanej przez płatnego zabójcę rodziny Wendigo mieszkającej w Beacon Hills.

Derek Hale opisał Walcottów jako "zmiennokształtnych kanibali", którzy nie przebywali w miasteczku długo. Według niego, bardzo dobrze ukrywali swoje zapędy przed światem zewnętrznym.

W jego rodzinnym domu znajdowała się chłodnia wypełniona ciałami ich ofiar.

Posiadał kocicę o imieniu Willow.

Sezon 4 Edytuj

Muted Edytuj

W środku nocy nastolatek opuszcza swój dom, nawołując "Willow". Nikt mu nie odpowiada, więc wraca do środka i informuje swoją matkę, że nie mógł "jej" nigdzie znaleźć.

Idąc do swojej sypialni, po drodze gasi wszystkie światła. Gdy schyla się, by wyłączyć swoją lampkę nocną, zauważa na dywanie ślady łap. Zaglądając pod łóżko, dostrzega swojego kota. Oświeca miejsce i dostrzega, że kocica jest cała we krwi.

Wówczas dobiegają do niego krzyki rodziny. Wychodzi ze swojego pokoju i dostrzega na korytarzu ciemną postać, uzbrojoną w zakrwawiony tomahawk. Chłopak próbuje ukryć się w sypialni, ale morderca bez problemu niszczy drzwi. Sean wbiega do łazienki, szukając czegoś, czym mógłby się bronić.

Tymczasem morderca używa syntezatora mowy, by poinformować go, że cała jego rodzina jest już martwa a Sean ma wybór - może zginąć tak jak oni, błagając o życie, albo walczyć. Radzi mu, aby owinął dłoń ręcznikiem i rozbił lustro a następnie użył jego odłamków do walki. Zabójca słyszy odgłos tłuczonego szkła i wyważa drzwi, jednak okazuje się, że Sean nie zbił lustra, lecz wybił szybę i uciekł.

Rano zakrwawiony Sean dociera do szpitala i zostawiając na szybie Izby Przyjęć smugę krwi, mdleje z wycieńczenia, tuż przed Melissą McCall i nowym doktorem.

Później tego samego dnia funkcjonariusz Parrish i Lydia Martin przeszukują dom Walcottów, natrafiając na ogromną chłodnię wypełnioną ludzkimi ciałami w plastikowych torbach.

W szpitalu Sean dostał posiłek, jednak nawet go nie tknął. Badająca go Melissa proponuje, by jednak coś zjadł, ale chłopak odmawia.

Przed jego salą został postawiony funkcjonariusz. Gdy jakiś czas później Melissa wchodzi do środka, by poinformować Seana, że szeryf niedługo zjawi się w szpitalu, jest świadkiem jak chłopak pożera pilnującego go policjanta. Sean tłumaczy jej, że nie mógł dłużej powstrzymać głodu. Gdy podnosi głowę, jego oczy świecą się a z ust wyrasta kilka rzędów ostrych kłów. Wendigo próbuje zaatakować pielęgniarkę, lecz ta wybiega na korytarz. Sean rzuca się na nią, lecz zostaje przepędzony przez Scotta McCalla.

W międzyczasie Liam słyszy krzyki i postanawia sprawdzić, co się dzieje, stając na drodze głodnego Wendigo, który zaciąga go na dach szpitala.

Scott próbuje powstrzymać Seana, obiecując mu pomoc, na co chłopak odpowiada, że "Wendigo nie potrzebują pomocy, potrzebują JEDZENIA". Sean i Scott wdają się w walkę, podczas której Wendigo próbuje zrzucić Liama z dachu. W porę zjawia się "The Mute", płatny morderca, który dokańcza to, co zaczął w nocy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki