FANDOM

Scott McCall to tytułowy bohater w serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Jego najlepszym przyjacielem jest Stiles Stilinski, z którym uczęszcza do liceum Beacon Hills. Został przemieniony w wilkołaka przez Petera Hale'a. W trzecim sezonie Scott staje się Prawdziwym Alfą.

Zanim został ugryziony przez ówczesnego alfę, Petera Hale w odcinku Wolf Moon, Scott miał astmę, był niepopularnym oraz był przez cały czas rezerwowym w drużynie Cyklony Beacon Hills. Jednak później został przemieniony w betę i nabył nadprzyrodzone umiejętności np. szybko, zwinność, siła, zmiennokształtność w niepełną formę wilkołaka. Mimo agresji i przemocy chce zachować swoje człowieczeństwo z pomocą swojego najlepszego przyjaciela- Stiles'a, byłej (zmarłej) dziewczyny Allison oraz osób ze swojej paczki.

Przez swoje współczucie oraz odwagę ewoluował w Prawdziwą Alfę, która jest bardzo rzadkim gatunkiem. W całej serii Scott i jego stado miało do czynienia z różnymi gatunkami istot np. zabójcami, myśliwymi, Darachem, Stadem Alf, mrocznym duchów ONI, Nogitsune i Potwornymi Doktorami.

Wczesne lata życia

Scott urodził się w połowie 1990 roku jako syn pielęgniarki, Mellisy i Rafael'a, agenta federalnego. Pochodzi z rozbitej rodziny, po rozwodzie jego rodzice nie utrzymują kontaktów i chłopak mieszka tylko z mamą. Kiedy był w szkole podstawowej jego ojciec upił się do tego stopnia, że wdał się w bójkę z jego matką. Kiedy młody Scott wyszedł na korytarz, mężczyzna chwycił go za rękę. Scott odsunął się i spadł ze schodów, tracą przytomność na dwadzieścia sekund.

Po tym zdarzeniu Mellisa kazała się wynieść swojemu mężowi z ich domu. Rafael'owi było tak wstyd za to co zrobił swojemu synowi, że postanowił opuścić swoją rodzinę na dobre.

Gdy Scott był małym dzieckiem, bawił się ze swoim małym psem Roxie, zaatakowały ich wściekłego dobermana. Stres po tym zdarzeniu, wywołało u niego silny atak astmy. Został wysłany do szpitala, a jego pies zmarł. Z nieznanego powodu to wspomnienie zostało wymazane z pamięci chłopaka, być może dlatego, że to było dla niego zbyt traumatyczne przeżycie, albo z powodu tego, że Doktorzy Strachu tłumili to wspomnienie. Niezależnie od tego chłopak, odzyskał to wspomnienie na jesieni 2012 roku, kiedy Scott przeczytał powieść o Doktorach Strachu napisanego przez Gabriela Valack'a.

Zanim Scott został ugryziony przez Petera był zwyczajnym chłopakiem z astmą, który miał u swego boku przyjaciela Stiles'a. Brakowało mu też umiejętności sportowych. Po zdarzeniu w lesie jego życie zmieniło się i nastolatek został doskonałym sportowcem, a jego choroba została uleczona.

Od początku razem ze swoimi przyjaciółmi uczęszcza do Beacon Hills High School, gdzie jest kapitanem szkolnej drużyny lacrosse. Oprócz szkoły pracuje także w klinice zwierzęcej jako asystent swojego mentora- Dr. Deaton, który jak się później okazuje jest druidem.

Sezony

W trakcie sezonu pierwszego Scott zmaga się ze swoją przemianą. Ukrywa przed światem tajemnice swojego wilkołactwa, przy pomocy przyjaciela Stilesa stara się zapanować nad swoimi mocami. Spotyka Dereka, który ofiarowuje mu pomoc i namawia go, do znalezienia Alfy, która go ugryzła.

Sezon drugi to zmagania Scotta z Kanimą, nieakceptowaną miłością i problemami rodzinnymi. Kanima to potwór, który jest przyczyną zagadkowych zgonów w Beacon Hills. Scott musi go złapać, aby nikt więcej nie ucierpiał. Dodatkowo chce znaleźć czas dla siebie i Allison, co jest trudne, zwłaszcza ze względu na to, ze jej rodzice nie akceptują tego związku. Mama Scotta zaczyna się martwić dziwnym zachowaniem syna.

W trakcie sezonu 3A Scott walczy ze zbuntowanym druidem - Darachem, który zabija ludzi w Beacon Hills według schematu, który pozwoli mu osiągnąć niesamowitą moc. Dodatkowo Stado Alf chce przejąć władzę nad Beacon Hills. Scott staje się również Prawdziwym Alfą dzięki swojemu poświęceniu dla innych, stawianiu ich dobra ponad swoje, chronieniu swoich przyjaciół i nieznajomych ludzi oraz dzięki temu, ze nigdy nikogo nie zabił.

Sezon 3B to walka Scotta i przyjaciół z złym duchem - Nogitsune, który dostał się do Beacon Hills po znalezieniu Nemetonu. Scott musi powstrzymać demony Oni, które chcą pozbyć się złego ducha, a jednocześnie znaleźć taki sposób wypędzenia Nogitsune, aby jego przyjaciel nie ucierpiał.

Początek sezonu 4 to poszukiwanie Dereka Hale'a. Gdy Scott odnajduje wilkołaka okazuje się, że Derek cofnął się o kilka lat wstecz i jest teraz młodym chłopakiem, który nie pamięta niczego z ostatnich wydarzeń. Po wyjaśnieniu sprawy Dereka Scott i przyjaciele wyjaśniają sprawę tajemniczego zabójcy. Aby uratować życie nowego ucznia liceum Beacon Hills Scott musi ugryźć go i przemienić w wilkołaka.

Każda nadprzyrodzona istota w Beacon Hills jest zagrożona.

Wygląd zewnętrzny

Scott jest przystojnym i młodym mężczyzną. Jest wysoki i postawny. Ma oliwkową cerę ciemne, kręcone włosy i brązowe oczy. Z powodu tego, że jest sportowcem ma umięśnioną i wysportowaną sylwetkę. Na co dzień ubiera się w sztruksowe i jeansowe kurtki, flanelowe koszule, bluzy, jeansy i trampki.

Od trzeciego sezonu na swoim lewym ramieniu ma tatuaż w kształcie dwóch pasów, które owijają się wokół jego bicepsa. Jak się później dowiadujemy symbolizują jego stado. Na prawym policzku ma małą bliznę, która jest pozostałością po tym jak on i Stiles rzucali piłką lacrosse po domu McCall'a.

Osobowość

Początkowo chłopak traktował swoją likantorpię jako przekleństwo, które przeszkadza mu w normalnym życiu i spędzaniu czasu z ukochaną Allison. Z czasem zdaje sobie jednak sprawę z tego, że jego zdolności ściągają niebezpieczeństwo na jego przyjaciół, a on za wszelką cenę musi ich chronić. Scott staje się silnym nastolatkiem, jest niezwykle sprawny fizycznie.

Scott jest chłopakiem o wielkim sercu. Zrobi wszystko aby uratować swoich przyjaciół. Jest niezwykle uczuciowy i nie boi się tego pokazywać. W stosunku do innych ludzi, a nawet swoich wrogów wykazuje się szacunkiem. Chłopak jest wyrozumiały, opiekuńczy i dobroduszny. Jako wilkołak nigdy nie skrzywdził niewinnego człowieka i ratuje słabszych od siebie. Umie wybaczać innym chyba, że ta osoba krzywdzi jego bliskich.

Relacje

"Umieram w ramionach mojej pierwszej miłości, zawsze będę Cię kochać"

Tumblr static scott-allison-scott-and-allison-31300547-300-300.jpg
Allison była pierwszą i największą miłością Scott'a. Darzyli się wielkim uczuciem Podczas balu w jedenastym odcinku wyznają sobie miłość. W tym samym odcinku Alli poznaje prawdę o swoim chłopaku.

Kiedy rodzina Argent dowiedziała się, że nastolatek jest wilkołakiem kategorycznie zabronili się im spotykać. Mimo to w drugim sezonie para chodziła na potajemne randki. Niestety po tym jak mama Allison zmarła, dziewczyna postanowiła zostać łowcą i polować na wilkołaki jak cała jej rodzina. Pod koniec tego sezonu zdecydowali, że rozstaną się ale nadal będą przyjaciółmi.

W trzecim sezonie Scott i Allison nie są już razem, lecz nadal się wspierają i dbają o siebie. W drugiej części, trzeciego sezonu Alli wiąże się z Isaac'iem, a Scott zaczyna przebywać z Kirą. W odcinku Insatiable podczas gdy przyjaciele chcą odbić Lydie, Alisson zostaje przebita mieczem Oni. Łowczyni umiera na rękach Scott'a wyznając mu, że zawsze go kochała i będzie kochać. Po całym zdarzeniu jest załamany śmiercią ukochanej.

515a5f896239468c266adb50f6b3bf5d.jpg
Kira jest drugą dziewczyną Scott'a. Pierwszy raz spotykają się w sali historycznej w drugiej części, trzeciego sezonu. Kira była nową uczennicą w Beacon Hills High School. Przez cały sezon przyjaźnili się, lecz były między nimi romantyczne momenty. Scott próbował jej pomóc w odkryciu czy jest dziewczyna oraz próbowali uratować Stiles|a, który został opętany.

Ich relacja zaczyna się coraz bardziej rozwijać w sezonie czwartym. W odcinku Condition Terminal, Scott wyznaje, że kocha Kirę. Niestety dziewczyna jest zmuszona do opuszczenia Beacon Hills, aby odkryć co dzieje się z jej mocą kitsune. Scott przyjeżdża po nią, a ta pierwszy raz mówi mu, że go kocha.

Nie wiadomo co teraz dzieje się z ich relacją dlatego, że Kira nadal próbuje zapanować nad jej wewnętrznym duchem. Nie wiemy też czy para postanowiła ze sobą zerwać czy Scott czeka, aż jego ukochana powróci.

Scott, jesteś moim bratem

Tumblr n0sqevOAr51qixosbo4 250.gif
Stiles jest najlepszym przyjacielem Scott'a. Przyjaźnią się od wczesnego dzieciństwa. Tworzą (z Lydią) oni podstawę Paczki McCall'a dlatego, że inni członkowie pojawiali się i znikali. W pierwszy sezonie Stiles wspiera swojego przyjaciel, gdy ten zostaje ugryziony przez alfę. Pomaga mu podczas jego pierwszej przemianie oraz w dowiedzeniu się kto jest alfą. Nie zmienia się to także w sezonie drugim, gdzie Stiles pomaga mu w znalezieniu kanimy i kontaktowaniu się z ukochaną, Allison.

W drugiej części, trzeciego sezonu Scott pomaga Stiles'owi przejść przez piekło jakie wyrządził mu Nogitsune. Nie zgadzał się z tym, że jedynym sposobem aby uratować wszystkich jest zabicie Stiles'a. Wymyślił własny sposób na uratowanie go, który się powiódł. Stiles jest najlepszy

Liam-scott-scott-mccall-teen-wolf-Favim.com-2573097.gif
Liam i Scott poznają się w czwartym sezonie. McCall był na początku zazdrosny o nowego ucznia ze względu na jego grę w lacrosse i o to, że jego pozycja kapitana jest zagrożona. Gdy Liam zostaje ranny na jednym z treningów on i Stiles zabierają go do szpitala. W tym samym szpitalu przebywa Wendigo, który zaczyna atakować Liam'a. Scott próbując go ratować przed upadkiem z dachu szpitalu, gryzie go w rękę. Od tego momentu Liam jest betą Scott'a.

Liam początkowo był sceptycznie nastawiony co do wyjaśnień Scott'a i w nic mu nie wierzył. Dopiero w nocy w domku nad jeziorem u Lydii kiedy przechodzi swoją pierwszą przeminę. W tedy zaczyna należeć do paczki Scott'a i zostają przyjaciółmi.

Tumblr n9mbj3hpDU1t90e7uo1 250.gif
Melissa jest matką Scotta i zarazem najważniejszą osobą w jego życiu. Wychowywała go sama dlatego, że ojciec Scott'a odszedł od nich. Pielęgniarka darzy go wielką miłością, daje mu mądre rady i zawsze go wspiera. W drugim sezonie, pielęgniarka dowiaduje się, że jej syn został wilkołakiem. Dzięki swoim wilkołaczym mocą chroni swoją mamę przed każdym możliwym niebezpieczeństwem.

Patrząc na to jak jego mama pracuje aby mieli z czego żyć, próbuje jej pomóc i zatrudnia się w miejscowej klinice dla zwierząt, a każde zarobione pieniądze przeznacza na czynsz aby zmniejszyć ilość jej obowiązków.

Rafael jest ojcem Scotta. Od momentu gdy zaczął nadużywać alkoholu i Melissa wyrzuciła go z domu, nie utrzymywali żadnych kontaktów. W trzecim sezonie gdy został ściągnięty aby rozwiązać sprawy policyjne, próbuje też poprawić swoje relacje z synem i odpracować wszystkie lata nieobecności.

Od samego początku obecności swojego ojca, Scott jest bardzo sceptycznie do niego nastawiony. Jego syn traktuje go bardzo oschle. Z czasem jednaj przekonuje się do swojego rodziciela i razem odbudowują ich relacje. Widać, że darzą się rodzicielską miłością.

Cytat

Odcinek Cytat Grafika
01x03 Pack Mentality Scott: Może na drzwiach była moja krew.

Stiles: To mogła być krew zwierzęcia. Wiesz, załapałeś jakiegoś królika czy coś.

Scott: I co z nim zrobiłem?

Stiles: Zjadłeś go.

Scott: Surowego?

Stiles: Nie, zatrzymałeś się, żeby go upiec w małym wilkołaczym piecyku.

Tumblr n3maxyzw7L1qf9fr7o3 250.gif

Ciekawostki

  • Jest kapitanem szkolnej drużyny lacrosse.
  • Po szkole Scott pomaga w klinice dla zwierząt jako asystent dr Deatona.
  • Jest jedną prawdziwą Alfą w serialu.
  • Boi się utraty przyjaciół.
  • Po tym jak skończy szkołę, chcę wyjechać z Beacon Hills.
  • Pierwszą osobą jaką ugryzł był Liam Dunbar.
  • Na drugie imię ma Gregorio.
  • Przez krótki czas jego Alfą był Deucalion (końcówka sezonu 3A). Scott dołącza do Deucaliona, by pomóc mu znaleźć Jennifer Blake, a Deucalion zaoferował mu, że szybciej Scott znajdzie swoją matę i ojca Stiles'a gdy do niego dołączy. W odcinku 'Lunar Ellipse' Deucalion rykiem wymusza na McCall'u przemianę w wilkołaka.

Galeria

  • wielki alfa umieraPrzejdź do http://36.media.tumblr.com/5cab8845659b9abb67c2d44e5fe14f56/tumblr_nvpjx6JsVg1uduh9go1_1280.png
  • Przejdź do http://24.media.tumblr.com/17d8b675b455ff9044d699d541528dac/tumblr_mymxvf0Sr51qcbki6o3_r1_500.gif

Więcej z Fandomu

Losowa wiki