FANDOM

Said the Spider to the Fly jest jedenastym odcinkiem sezonu szóstego i dziewięćdziesiątym pierwszym odcinkiem serialu Teen Wolf. Swoją premierę miał 30 lipca 2017 roku.

Opis Edytuj

Scott przygotowuje się do opuszczenia Beacon Hills, jednak coś tajemniczego ucieka z Eichen House.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Asystent trenera Scott McCall przygotowuje pole lacrosse do nocnego treningu przed sezonem. Zebranie uczniowie zaczynają grę na mokrym boisku.

Trener Bobby Finstock zwraca chłopakowi uwagę, że nie powinien chwalić graczy i dawać im nadzieję. Pyta się go czy dawał mu nadzieję przez cały czas, kiedy był w zespole. Scott zgadza się, że nigdy tego nie robił, a trener sugeruje, że nic bardziej motywuje niż krytyka. Liama nie ma jeszcze na boisku. Scott obiecuje, że chłopak się pojawi i określa go jako kręgosłup zespołu i opisuje Liama ​​jako urodzonego przywódcę.

Michael-Johnston-Khylin-Rhambo-Dylan-Sprayberry-Corey-Mason-Liam-Teen-Wolf-Season-6-Episode-11-Said-the-Spider-to-the-Fly

W międzyczasie Liam leży na ławce w szatni, rozpaczając, że Hayden wyjechała z miasta. Mason wyjaśnia, że ​​opuściła miasto, aby chronić swoją siostrę przed istotami nadprzyrodzonymi.

Dostają wiadomość od Scotta, w który pisze, że trener wyznaje, że Liam nie jest w praktyce.

Dylan-Sprayberry-Liam-wolf-eyes-practice-Teen-Wolf-Season-6-Episode-11-Said-the-Spider-to-the-Fly

Liam mówi, że Scott też go zostawi. Mason mówi, że Scott idzie na studia, a to nie to samo, co odejście. Wspomina, że oni też dorastają i wkrótce wybiorą się na różne uczelnie. Corey jest zdezorientowany i mówi, że on i Mason mają wspólnie udać się do UCLA. Następnie Mason i Corey chwytają go za ramiona i wyciągają z szatni. Mason mówi, że lato się skończyło, mają być seniorami i będzie to najlepszy rok ich życia.

Trener mówi, że jeśli Scott nie ściągnie Liam na boisko za trzy sekundy, będzie to ostatni dzień Scotta jako asystent trenera. Scott podkreśla, że ​​to i tak był jego ostatni dzień. Trener grozi, że obetnie mu pensję. Scott mówi, że jest wolontariuszem. Pyta się trenera czy chce odebrać jego gwizdek. Trener chce wiedzieć, kto w ogóle mu go dał.

Scott znowu pisze do Masona, że Trener grozi, iż kapitanem drużyny zostanie Diaz jeśli Dunbar się nie zjawi.

Na boisku Diaz unika wszystkich piłkarzy, którzy stają mu na drodze. Bramkarz jest przerażony, gdyż wydaje się, że nic nie może zatrzymać numeru 88. strzelającego gola. Diaz rzuca piłkę w kierunku bramki. Nie wiadomo skąd, Liam robi kręcone backflipa na polu i blokuje strzał.

Tyler-Posey-Scott-wolf-eyes-Teen-Wolf-Season-6-Episode-11-Said-the-Spider-to-the-Fly

Trener jest pod wrażeniem, zachwala się grą zawodnika i prosi Scotta, o imię gracza. Scott jest zdezorientowany i tłumaczy, że to Liam. Trener mówi, że nie pamięta, kto jest kim na boisku, ponieważ wszyscy ubrani są tak samo. Scott mówi, że przecież noszą numery.

Wolf-growling-Teen-Wolf-Season-6-Episode-11-Said-the-Spider-to-the-Fly

Liam upada na trawę, gdy Diaz rzuca go na ziemię. Liam zaczyna tracić kontrolę. Jego oczy błyskają żółtą barwą, a on ryk wychodzi z jego gardła. Scott podchodzi do niego. Każdy obserwuje ich, dopóki coś nie zwróciło ich uwagi.

Szary wilk wędrował po polu. Jego futro jest pokryte krwią i cały czas warczy na Scotta. Nalega, aby gracze cofnęli się, ale Nolan nie rusza się, dopóki Scott go nie przesuwa. Wilk odchodzi do lasu. Liam i Scott idą za nim.

Wolf-pack-dead-Teen-Wolf-Season-6-Episode-11-Said-the-Spider-to-the-Fly

Później znajdują martwego wilka leżącego na ziemi. To, co wydaje się być pająkami, wylewa mu się z oczu i ust. Trochę dalej w lesie, dziesiątki innych wilków leżą tam martwe.

Malia leży na łóżku w pokoju Lydii, czytając książkę o Francji. Lydia właśnie powiedziała jej o odkryciu Liam i Scotta w lesie. Malia chce wiedzieć, czy to były wilki czy wilkołaki. Lydia wyjaśnia, że ​​to pierwsze, a Malia mówi, że nie jest zainteresowana. Lydia mówi, że Liam prosił o pomoc od kojotołaka nie do banshee, ponieważ nikt nie rozumie tajemniczych sytuacji zwierząt. Malia mówi, że dotyczy to tajemniczych sytuacjach zwierzęcych, a ona chce tajemniczych francuzów.

Lydia mówi, że jej lot jest opóźniony, więc ma czas na pomoc. Malia protestuje, mówiąc, że lot nie jest opóźniony, tylko przekierowany. Lydia podkreśla, że ​​są one synonimem. Na lotnisku Charles de Gaulle w pobliżu Paryża jest burza. Malia protestuje, że to tylko niewielki deszcz.

Lydia daje jej spojrzenie, które mówi: Musisz iść. Malia nadal protestuje, mówiąc, że Liam ma wszystko co potrzebne, a martwe wilki w lesie nie brzmią jak nadprzyrodzona sytuacja.

Postacie Edytuj

Główne Edytuj

Poboczne Edytuj

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

Zabici Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj