FANDOM

Rafael McCall jest postacią poboczną w serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak występującą w sezonach trzecim, czwartym i szóstym. Jest ojcem Scotta McCall, byłym mężem Melissy McCall i specjalnym agentem w Federalnym Biurze Śledczym.

Po raz pierwszy został wprowadzony w trzecim sezonie, kiedy FBI zostało wezwane do zbadania szeregu morderstw, porwań i zgłoszeń osób zaginionych. Jego pierwszym aktem było zbadanie porwania jego byłej żony Melissy, szeryfa Stilinskiego i Chrisa Argenta. którzy zostali wzięci jako zakładnicy przez Jennifer Blake w ramach ofiar Daracha. Chociaż początkowo wydawał się wierzyć, że przez krótki czas będzie w swoim rodzinnym mieście, zanim wróci do San Francisco, ostatecznie zdecydował się pozostać w Beacon Hills jeszcze przez kilka miesięcy po tym, jak został poproszony przez swoich przełożonych o założenie sprawy przeciwko szeryfowi Stilinski z powodu niemożności zamknięcia spraw i rozwiązania wielu (nadprzyrodzonych) zbrodni nękających miasto. Jednak ujawniono pod koniec trzeciego sezonu, że Rafael próbował oczyścić szeryfa po tym, jak zdał sobie sprawę, jakie niewiarygodne są wydarzenia w Beacon Hills.

Pozwoliło mu to na odbudowanie relacji ze swoim synem Scottem, z którym był od lat odseparowany, a jednocześnie monitorował działalność przestępczą w swoim mieście. W sezonie czwartym pomagał Komisariatowi Szeryfa w Beacon Hills w śledztwach dotyczących morderstw związanych z listą Puli Śmierci, nie wiedząc, że nadprzyrodzone stworzenia są zabijane za pieniądze. Ostatecznie powrócił do swojego domowego biura w San Francisco, aby złożyć raport po tym, jak został zmuszony do zabicia Chemika, aby on nie zabił Stilesa Stilinskiego. Zanim jednak wyszedł, poinformował Scotta, że wie o tym, co się dzieje w mieście.

Rafael McCall jest członkiem rodziny McCall i współpracuje z Federalnym Biurem Śledczym i Komisariatem Szeryfa w Beacon Hills.

Wczesne lata życia Edytuj

Bardzo niewiele z życia Rafaela przed jego wprowadzeniem do serii zostało już ujawnione. Jednakże sugerowano, że ożenił się z Melissą Delgado, gdy byli stosunkowo młodzi i jedyne dziecko, Scotta McCall. Kiedy Melissa skończyła szkołę pielęgniarską, kupił jej zegarek na rocznicę, który według Melissy była jedyną częścią ich małżeństwa, które kiedykolwiek działało.

Niestety, uzależnienie od alkoholu u Rafaela stało się dużym problemem dla ich rodziny. Pewnej nocy, gdy Scott był małym dzieckiem, pijany Rafael wdał się w kłótnię z Melissą w korytarzu na piętrze. Kiedy Scott pojawił się, aby zobaczyć, co się dzieje, Rafael złapał go za ramię, aby zaprowadzić go z powrotem do swojego pokoju. Scott próbował się wyrwać, ale przypadkowo zepchnął Scotta ze schodów, a jego głowa uderzyła o podest tak mocno, że wgniótł deski podłogowe. Przez prawie pół minuty był nieprzytomny, ale kiedy się obudził, nie pamiętał niczego z tego wydarzenia. Jednak Melissa była tak wściekła, że ​​kazała swojemu mężowi odejść, co Rafael uznał za stwierdzenie, że nie chce już, by ona lub Scott mieli z nim coś wspólnego.Melissa później poinformuje go, że wyrzucała tylko pijanego mężczyznę z jej domu, a nie ojca Scotta.

We wcześniejszych sezonach sugerowano, że Scott mógł mieszkać z ojcem przez krótki czas, zanim wrócił do matki, ale w pewnym momencie po rozwodzie Rafaela i Melissy, Rafael przeniósł się do centrali FBI w San Francisco i całkowicie odciął się od swojej rodziny. Melissa wyjaśniła nauczycielom Scotta, że ​​bez Rafaela w ich życiu jest znacznie lepiej, sugerując, że między nimi była bardzo napięta sytuacja. Rafael nie spotykał się ze swoją rodziną, aż do późnej jesieni w 2011 roku.

Sezon 3Edytuj

Agent McCall pojawia się po raz pierwszy w odcinku 11 trzeciego sezonu Alpha Pact. Jego wizyta miała związek z zaginięciem szeryfa Stilinskiego, Mellisy oraz ojca Allison, Chrisa Argenta.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Rafael jest bardzo wysokim, szczupłym mężczyzną o oliwkowej skórze, brązowych włosach i dużych brązowych oczach. Często jest ubrany w garnitur do pracy, choć wiadomo, że nosi w domu zwyczajne stroje.

Charakter Edytuj

Rafael jest twardym człowiekiem, który jest oddany swojej pracy, co sprawiło mu wiele kłopotów z rodziną. Jednak ma również zdolność bycia miłym, łagodnym i kochającym, szczególnie od swojego powrotu do Beacon Hills. Wcześniej był alkoholikiem, ale po tym, jak przypadkowo skrzywdził swojego syna po pijaku, natychmiast przestał pić i nigdy więcej do tego nie wrócił, demonstrując, że ma silną wolę, podobnie jak Scott. Jest także bardzo inteligentnym człowiekiem, który potrafi myśleć logicznie, co dobrze mu służyło w pracy jako agent federalny i badacz.

Moce i umiejętności Edytuj

Choć jako człowiek, Rafael nie ma nadprzyrodzonych mocy, posiada wiele umiejętności, które dobrze mu służyłą w serialu. Ze względu na swoje doświadczenie w zakresie prawa, ma ogromną wiedzę na temat prawa, a także kompetencje w posługiwaniu się bronią palną. Wykazał również rozszerzoną wiedzę o broni, o czym świadczy fakt, że poprawnie zidentyfikował szeroką gamę broni w Apartamencie Argent i od razu wiedział, że jaką bronią posługiwały się Sieroty i inni zabójcy. Rafael jest także bardzo spostrzegawczym człowiekiem, który doskonale potrafi odczytywać ludzi i decydować, czy dana osoba kłamie czy nie.

CiekawostkiEdytuj

  • Rafael zabił trzy osoby w charakterze funkcjonariusza organów ścigania, w tym mordercę znanego jako Chemik i dwóch innych, gdy zmuszono ich do zabicia w trakcie pełnienia obowiązków.