FANDOM

- O mój Boże, Stiles! Możemy Cię usłyszeć!
- O mój Boże, znasz mnie? Pamiętasz mnie?
- Stiles, to ty? To naprawdę ty?
- Tak, to ja. Pamiętasz ostatnią rzecz jaką Ci powiedziałem?
- Powiedziałeś... Powiedziałeś pamiętaj, że Cię kocham.
Stiles i Lydia po ich rozdzieleniu.
Radio Silence jest piątym odcinkiem szóstego sezonu oraz , Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. W Stanach Zjednoczonych, miał swoją premierę 13 grudnia 2016 roku, a w Polsce po raz pierwszy wyemitowano go 17 marca 2017 roku.

Opis Edytuj

Uwięziony w Dzikim Łowie, Stiles spotyka niespodziewanego sojusznika. Scott, Lydia i Malia dowiadują się, że jeep Stiles'a może być powiązany z jego zniknięciem.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Liczba peronu wynosi 137. Nie wiadomo, czy to się zmieniło, kiedy pociąg odjechał z Beacon Hills.
  • Nazwiska przynajmniej niektórych innych miast, które Dziki Gon odwiedził lub odwiedzą, zostały ujawnione w tym odcinku, były to min. Anderson, Bannack, Batten, Baybury, Canaan, Deer Ridge, Hollantine, King Springs, Pripyat, Red Oak, Trenton.
  • Według Petera Hale, Jeźdźcy Widmo będą siłą rekrutować wszystkie schwytane ofiary w ich szeregi, czyniąc ich skazanymi na wieczną jazdę z burzy.
  • Okazało się, że dom Stilinski znajduje się na 129 Woodbine Lane w Beacon Hills.
  • Według Claudii Stilinski, Jeep został skradziony osiemnaście lat temu. Sugeruje to, że Jeep należał do Claudii, zanim Stiles odziedziczył go po zdobyciu prawa jazdy.
  • Okazało się, że Malia Tate i Scott McCall na krótko zapomnieli o istnieniu Petera Hale, dopóki nie zobaczyli go po powrocie z Peronu Jeźdźców Widmo.
  • Scott i Lydia Martin są w stanie porozmawiać ze Stiles'em w tym odcinku przez radio, a Lydia pamięta ostatnie słowa Stiles'a w Memory Lost: Pamiętaj, że cię kocham.

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj