FANDOM

Patrick Clark to postać, która została wprowadzona w sezonie 4 serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak w MTV. Jest to Wendigo, które zostało wspomniany na Puli Śmierci, gdzie był warty 250 000 dolarów. Uciekł z Ośrodku Eichen, ale został ponownie tak umieszczony przez Alana Deatona.

Sezony Edytuj

Sezon 4 Edytuj

W A Promise to the Dead, Patrick wciąga duże ciało z powrotem do schłodzonego pokoju, gdzie można zobaczyć wiele kawałków mięsa wiszących na ostrych haczykach. Torba porusza się, w Patrick, mówi do osoby, żeby się zrelaksowała i idzie na górę, otwierając torbę. W torbie znajduje się dziewczyna o imieniu Kalissa z taśmą klejącą na ustach i nadgarstku. Gdy płacze, Patrick mówi jej, że nie wyjdzie z tego cało. Wyjaśnia Kalissie, że może być przestraszony, ponieważ w przeciwieństwie do tradycyjnych praktyk kulinarnych, smakuje lepiej dla kogoś takiego jak ja, gdy ofiara jest przerażona.

Aby jeszcze bardziej ją przestraszyć, Patrick wydaje dziwne dźwięki, a Kalissa wzdryga się. Potem żąda, aby otworzyła oczy, kiedy to robi, Patrick obnaża kły i białe oczy, pokazując, że jest Wendigo. Spogląda w tył i zauważa, że Alan Deaton chce go zaatakować swoją bronią. Między mężczyznami zaczyna się poważna walka, jednakże weterynarz okazał się znacznie lepszy niż wendigo, przez co wygrywa bitwę.

Po przegraniu Patrick prosi go, aby Alan nie zabijał. Deaton mówi, że Pula Śmierci się skończyła, bo nastolatek najwyraźniej zakładał, że druid jest mordercą. Wyjaśnia Patrickowi, że nie chce go zabić, dlatego zabierze go z powrotem do domu Eichen, gdzie znajdzie wszystko co chce o swoich kulinarnych praktykach. Deaton zwraca go ponownie do Eichen jako prezent dla Conrada Fenrisa w zamian za pozwolenie na odwiedzenie innego pacjenta, Gabriela Valack'a. Zakłada się, że Patrick pozostaje w zamkniętej jednostce dla nadprzyrodzonych.