FANDOM

- Musimy coś zrobić dlatego, że kompletnie ignorowaliśmy ją przez dwa tygodnie.
- Ona kompletnie ignorowała Stiles'a przez ostatnie dziesięć lat.
- Wolę wytłumaczenie, że nie byłem jeszcze na jej radarze.
Wymiana zdań Scott'a, Stiles'a i Allison o Lydii.
Party Guessed to dziewiąty odcinek drugiego sezonu i dwudziesty pierwszy serialu Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak. Po raz pierwszy został wyemitowany w Stanach Zjednoczonych 23 lipca 2012 roku, a w Polsce odcinek pierwszy raz pojawił się 19 listopada tego samego roku.

OpisEdytuj

To urodziny Lydii, a także nowy księżyc w pełni. Erica, Isaac i Boyd zmagają się za swoją pierwszą przemianą. Victoria z powodu ugryzienia podejmuje drastyczną decyzję odnośnie swojej przyszłości. Lydia pomaga Peterowi w jego przerażającym planie.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

  • Argent pomaga Viktorii popełnić samobójstwo po przypadkowym ukąszeniu przez Dereka podczas walki i zamienienia się w wilkołaku podczas Raving. Ujawniło się, że łowca, który został ugryziony musi odebrać własne życie przed ich pierwszą zmianą w Ice Pick.
  • Peter zmartwychwstał w tym epizodzie przez Lydię, która użyła rytuału podczas marcowej Pełni Księżyca oraz złożyła ofiarę krwi od Dereka. Po raz pierwszy Peter został zabity przez Dereka w Code Breaker.
  • Ujawniono, że symbol rodziny Hale, Triskelion, ma reprezentować status Alfy, Bety i Omegi w hierarchii wilkołaków, przypominając im, że zawsze mogą podnieść się do jednego lub sprowadzić do innego. Ta symbolika odegra rolę w historii całej serii.
  • Matt Daehler zostaje ujawniony jako mistrz Kanimy, kiedy został wrzucony do basenu na imprezie i nie mógł pływać. Po raz pierwszy dowiedziano się, że mistrz Kanima bał się wody w Raving.
  • Okazuje się, że fioletowe wilcze ziele powoduje halucynacje. Zostaje to pokazane na przykładzie Allison Argent, Stiles'a Stilinskiego, Scotta McCall'a i Jacksona Whittemore.

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł to gra słów, zastępująca gościa na goście imprezy, które odnoszą się do urodzinowej imprezy Lydii Martin, z odgadnięciem jako odniesienia do trwającego spekulacji o tym, kim jest mistrz Kanimy, który ostatecznie okazał się Matt Daehler.

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj