FANDOM

Pan Lahey był postacią, która została wprowadzona w trakcie drugiego sezonu Teen Wolf w MTV. Był ojcem Isaaca Lahey i pracownikiem cmentarza Beacon Hills. Był także byłym trenerem pływającym w Beacon Hills High School.

Sezony Edytuj

Sezon 2 Edytuj

W Omega, on i jego syn, Isaac są przesłuchiwani przez szeryfa Stilinskiego w sprawie wydarzeń, które miały miejsce ostatniej nocy. Apeluje do szeryfa, aby przeprowadził przesłuchanie, ponieważ Isaac musi być w szkole. Szeryf informuje ich, że szuka Lydi Martin, która zaginęła, nie ma odzieży, a temperatura spada. Stilinski mówi im, że jednostka K9 prowadzi ich na cmentarz, a Isaac widział wszystko, Lahey wyjaśnia szeryfowi, że jeśli Isaac zobaczy nagą dziewczynę na ekranie komputera, to pamięta.

Podczas Shape Shifted, Lahey i Isaac jedzą kolację w domu. Pyta syna o jego oceny w szkole, a konkretnie z chemii. Chce poznać stopień, ale Isaac stara się uniknąć pytania, grozi, że rozmawia na dole, po wysłuchaniu tego, Isaac mówi mu, że jego stopień to D. Lahey mówi, że będzie musiał ukarać Isaac za złe oceny, jako obowiązek rodzicielski. Zaczął mówić Isaacowi, że będzie musiał przygotowywać obiad i wyczyścić kuchnię. Następnie celowo rzuca całe jedzenie na podłogę i rozbija naczynia. Isaac chowa się w rogu, a Lahey wstaje i rzuca szklany dzban w swojego syna. Kawałek szkła zostawia ślad nastolatkowi tuż pod okiem.

Isaac wyciąga z policzka szkło i plama krwi wraz z raną zaczynają się leczyć tuż przed jego ojcem. Isaac wybiega z domu i wsiada na rower, a pan Lahey jedzie tuż za nim w samochodzie. Podczas jazdy, widzi rower Izaaka na przedmieściach i ciemna postać, zbliżającą się do roweru. Lahey początkowo uważa, że to Isaac, ale gdy robi się jaśniej, orientuje się, że jest to coś innego. Lahey biegnie do swojego samochodu, ale stwór odrzuca i zabija pana Lahey.

W odcinku Fury, widać go w retrospekcji Matta, że kilka lat temu pan Lahey zaprosił członków zespołu pływaków do swojego domu jako nagrodę po wygraniu mistrzostw stanowych. Matt, który był o wiele młodszy w tamtym czasie był także w domu Lahey, ale był tam z Isaac'iem, zamieniając się z nim komiksami, podczas gdy tam był, Matt wpadł do domowego basenu. Jednak pijani członkowie zespołu nie wiedzieli, że Matt nie umie pływać, prowadzi to do jego tonięcia i tymczasowej śmierci. Pan Lahey wyciąga go z basenu w tamtym okresie czasie, a kiedy odzyskuje Matta, szantażuje go, żeby nigdy się nie wydało nic o tym zdarzeniu.