FANDOM

Paige była uczennicą szkoły, do której uczęszczał Derek. Była także jego pierwszą miłością. Grała na wiolonczeli. Derek próbował zmienić ją w wilkołaka, ale mu się to nie udało i był zmuszony ją zabić, żeby zakończyć jej cierpienie.

Opis Edytuj

Paige pojawia się tylko w retrospekcjach, w odcinku Visionary Peter Hale opowiadał Alisson i Lydii o przeszłości Dereka.

Wygląd Edytuj

Paige była piękną brunetką, o szczupłej budowie ciała i ciemnych oczach. Była bardzo naturalna.

Charakter Edytuj

Paige ewidentnie była marzycielką. Uwielbiała spokój i harmonię, nienawidziła hałasu. Z tego powodu kłóciła się z Derekiem, który hałasował na korytarzu, gdy ta ćwiczyła grę na instrumencie. Była bardzo delikatna,mimo że wydawała się być silną, nie przeżyła ugryzienia. Była mądra, odważna i z wzajemnością zakochała się w Dereku.

Śmierć Edytuj

Paige zmarła w objęciach swojej miłości, Dereka przy korzeniach Nemetonu. Jej śmierć, niewinnej dziewicy, uwolniło moce Nemetonu, co dało siłę Jennifer by przeżyć. Została bezpośrednio zabita przez Dereka, którego poprosiła o ukrócenie jej cierpień - wilkołacze ugryzienie nie przyjęło się, i dziewczyna umierała.

Ciekawostki Edytuj

-To właśnie ona była niewinna ofiarą, którą zamordował Derek, przez co jego oczy zmieniły barwę na niebieską.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki