FANDOM

Orny Adams, urodzony jako Adam Jason Orenstein, to amerykański aktor, scenarzysta komedii i komik. W serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak wciela się w rolę Bobby'ego Finstocka.

Biografia Edytuj

Adams pochodzi z Lexington w stanie Massachusetts. Ukończył Lexington High School w 1989 roku, a następnie uzyskał tytuł licencjata z Emory University w 1993 roku, na kierunku nauk politycznych i filozofii.[1]

Adams wystąpił w filmie dokumentalnym Comedian z 2002 roku u boku Jerry'ego Seinfelda.[2] Gościnnie pojawił się również w talk-showach takich jak The Tonight Show with Jay Leno i Late Show with David Letterman.[3] W 2009 roku zagrał w filmie Funny People u boku Adama Sandlera, a dwa lata później dołączył do obsady serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni wilkołak jako trener lacrosse i nauczyciel ekonomii Bobby Finstock.[4]

Produkcja Adamsa pt. Path of Most Resistance została wydana 10 listopada 2006 roku. 29 października 2010 roku jego specjalna godzinna komedia, Orny Adams Takes The Third, miała swoją premierę na Comedy Central.[5]

Wybrana filmografia Edytuj

Film
Rok Tytuł Rola
2009 Funny People on sam
Telewizja
Rok Tytuł Rola
2011–obecnie Teen Wolf: Nastoletni wilkołak Bobby Finstock

Linki zewnętrzne Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki