FANDOM

Oni są gatunkiem nadprzyrodzonych, demonicznych wojowników, którzy są tak potężni, że opisywani są jako siła natury. Gatunek został po raz pierwszy wprowadzony w sezonie trzecim po tym, jak Noshiko Yukimura wezwała co najmniej siedmiu za pomocą mocy swoich ogonach Kitsune i działali jako drugorzędni antagoniści w drugiej części sezonu trzeciego. Prócz tego sezonu pojawili się jeszcze raz w sezonie piątym, kiedy Pustynny Oni został wezwany przez Skórozmiennych, by sprawdzić zdolność Kiry Yukimury i jej kontrolę nad duchem Kitsune oraz w finałowym odcinku podczas halucynacji Scotta McCalla, że jeden z nich go atakuje.

Oni wydają się być stworzeni z czystej ciemności, która jest zawarta w ich zbroi i są ożywiani przez świetlikami, które żyje w ich klatce piersiowej. W jakiś sposób są połączeni z Nemetonem, ponieważ zostali wezwani przez do Beacon Hills przez Noshiko. Początkowo zakładano, że jedynym celem Oni jest polowanie i zabijanie Void Kitsune, ale kazano im również wykonywanie różnych misji, tych pozytywnych i negatywnych.

Historia Edytuj

Tumblr n0n3he9O0w1rqkhyqo2 r1 500

Pierwsze przywołanie demonów Oni nastąpiło w 1988 roku, kiedy Chris Argent spotkał ich podczas swojego pierwszego handlu bronią jako łowca, gdy został nieświadomie wysłany, aby dokonać zakupu z Yakuzą w Japonii. W połowie transakcji z cieni wyłoniła się grupa Oni, która przybyła, aby zabić Kumicho, który był opętany przez Nogitsune. Jednakże, ponieważ współpracownicy Kumicho, członkowie Yakuza, próbowali go chronić, Oni zabili prawie wszystkich, a później przebili Kumycha ich mieczami, zabijając go jak i Nogitsune w jego wnętrzu.

WyglądEdytuj

Oni, jako wojownicy ninja, są ubrani w czarną zbroję samurajów i błyszczące czarne, japońskie maski demonów. Chociaż ich zbroja i maski sprawiają, że wyglądają jakby mieli ciało, to w rzeczywistości są stworzeni z wirującej ciemności i dymów, które łączą się tworząc humanoidalny kształt. Ich oczy rozjaśniają się na zielono-żółty kolor.

Znak ja Edytuj

Tumblr inline n0ehm4YbGD1rkc7d4

Znak ja jest znamieniem pozostawionym na ciele osoby, która była sprawdzana przez Oni, w celu znalezienia w ich ciele Nogitsune. Podczas misji nadanej Oni przez Noshiko Yukimurę, by znaleźć złego Kitsune, wojownicy użyli swojej mocy wyczuwania nadprzyrodzonych istot, by ich odszukać i dowiedzieć się, czy są opętane.

Tumblr inline p7lbv0npOo1qz6s9u 500

Ich proces określania, czy dana osoba jest opętana, rozpoczyna się od unieszkodliwienia celu, zanim któryś z nich położy rękę na twarzy danej osoby, przed nawiązaniem kontaktu wzrokowego, gdy ich oczy przybierają zieloną barwę. Gdy zostanie ustalone czy dana osoba jest, lub nie jest opętana, Oni użyją swojego palca do oznakowania jego za prawym uchem, co oznacza, że skanowane osoby wciąż są sobą.

Tumblr n0futrNNmx1qixosbo6 250

Postacie, które zostały oznaczone tym symbolem to Isaac Lahey, Ethan, Aiden, Derek Hale, Lydia Martin, Scott McCall, Kira Yukimura, a na koniec Stilesa Stilinskiego, choć nastolatek nie został oznaczony dopóki Nogitsune nie opuścił jego ciała. Ten proces naznaczenia pozostawia osobę w stanie hipotermii, która może trwać dłużej u tych, którzy nie mają przyspieszonych zdolności uzdrawiania, tak jak ludzie czy Banshee.

Moce i umiejętności Edytuj

Oni, jako demoniczni wojownicy, posiadają wiele nadprzyrodzonych mocy i zdolności, takich jak:

  • Nadprzyrodzona siła: Oni posiadają nadludzką siłę, która jest równa lub większa niż siła wilkołaka. Oni mieli tak dużą siłę, że jedną ręką rzucali po całym pokoju ludźmi i nadprzyrodzonymi stworzeniami, używając tylko mieczy i mogli nimi rzucić przez cały pokój.
  • Teleportacja: Oni mają zdolność teleportowania się w ciemności z miejsca na miejsce w ciągu kilku sekund. Robią to w mgnieniu oka, pozostawiając tylko ciemny pył, która szybko pojawia się po ich opuszczeniu. Pozwala to także w trakcie pośpiech, gdy słońce wschodzi i zmusza ich do hibernacji aż do zachodu słońca.

SłabościEdytuj

Oni mogą się poruszać tylko po zmroku. Podczas gdy normalna broń im nie szkodzi, srebro może ich zniszczyć (pocisk Chrisa Argenta i strzała Allison). Nogitsune także potrafi ich pokonać, poprzez wyrwanie świetlika z ich ciała. Tak samo jak inne nadnaturalne stworzenia, Oni są blokowani przez jarząbowy popiół, ale mogą przełamać tę barierę.

Galeria Edytuj