FANDOM

Oni to demoniczni wojownicy, którzy pojawili się w Beacon Hills w sezonie trzecim.

Okazało się, że są nadnaturalnym narzędziem przyzwanym by służyć, bez przejawu wolnej woli.

Historia Edytuj

WyglądEdytuj

Oni, jako wojownicy ninja, są ubrani w czarną zbroję samurajów i błyszczące czarne, japońskie maski demonów. Chociaż ich zbroja i maski sprawiają, że wyglądają jakby mieli ciało, to w rzeczywistości są stworzeni z wirującej ciemności i dymów, które łączą się tworząc humanoidalny kształt. Ich oczy rozjaśniają się na zielono-żółty kolor.

Znak ja Edytuj

Przywołanie Edytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

Oni, jako demoniczni wojownicy, posiadają wiele nadprzyrodzonych mocy i zdolności, takich jak:

  • Nadprzyrodzona siła: Oni posiadają nadludzką siłę, która jest równa lub większa niż siła wilkołaka. Oni mieli tak dużą siłę, że jedną ręką rzucali po całym pokoju ludźmi i nadprzyrodzonymi stworzeniami, używając tylko mieczy i mogli nimi rzucić przez cały pokój.
  • Teleportacja: Oni mają zdolność teleportowania się w ciemności z miejsca na miejsce w ciągu kilku sekund. Robią to w mgnieniu oka, pozostawiając tylko ciemny pył, która szybko pojawia się po ich opuszczeniu. Pozwala to także w trakcie pośpiech, gdy słońce wschodzi i zmusza ich do hibernacji aż do zachodu słońca.

SłabościEdytuj

Oni mogą się poruszać tylko po zmroku. Podczas gdy normalna broń im nie szkodzi, srebro może ich zniszczyć (pocisk Chrisa Argenta i strzała Allison). Nogitsune także potrafi ich pokonać, poprzez wyrwanie świetlika z ich ciała. Tak samo jak inne nadnaturalne stworzenia, Oni są blokowani przez jarząbowy popiół, ale mogą przełamać tę barierę.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj