FANDOM

Noshiko Yukimura jest matką Kiry oraz żoną Kena. Nie wiadomo jakiego rodzaju jest Kitsune - można to jedynie stwierdzić po jej charakterze. Często działa impulsywnie, robi, co jej przyjdzie do głowy i z początku nie obchodził ją los przyjaciół Kiry. Wskazuje to na przynależność do Dzikich Kitsune.

Biografia Edytuj

Noshiko urodziła się w XII jako Dzika Kitsune. Jak wiadomo, potrafiła się ukrywać... Nikt nie zobaczył jej aury, być może umierał. Jako Dzika Kitsune działała impulsywnie.

Przez całe swoje życie poznała wiele gatunków nadnaturalnych, o których bohaterowie nie mieli pojęcia. Prawdopodobnie przeżyła wiele romansów.

To ona po raz pierwszy przyzwała Nogitsune mającego za zadanie opętać jej ciało. To właśnie ona pokonała go po raz pierwszy i schowała pod Nemetonem.

Żyła w Obozie Oak's Creek, gdzie sprytnie podkradała jedzenie.

Wygląd Edytuj

Jako nastolatka była piękna. Obecnie również utrzymuje stały stan pięknej i chytrej Kitsune, jednak uroda zawsze znika. Uważa, że jest Kitsune jedynie technicznie, więc większość jej umiejętności zanikła. Mówi, że, gdy Kira posiada katanę, ona już nie ma nic do gadania. Twierdzi, że córka powinna przejąć pałeczkę.

Jest wysoką kobietą, o długich i ciemnych włosach, skośnych oczach. Zwykle ubiera luźne ubrania. Ma ciemne oczy...

Edytuj

Edytuj

Kira Yukimura Edytuj

Ken Yukimura Edytuj

Scott McCall Edytuj

Stiles Stilinski Edytuj

Satomi Ito Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Cytaty Edytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki