FANDOM

Nogitsune jest głównym antagonistą sezonu 3B. Rola była odtwarzana przez Dylana O'Briena (Nogitsune/Stiles), Skylera Maxon (pierwsze opętanie w 1943) i Aarona Hendry'ego, który był zawiniętą w bandaże postacią.

HistoriaEdytuj

Nogitsune został przyzwany przez Kitsune Noshiko Yukimura w 1943, aby zemścić się na żołnierzach z Oak Creek Internment Camp podczas II wojny światowej. Zamiast opętać ją, jak prosiła, opętał zabandażowane zwłoki jej ukochanego, Kaprala Rhysa.

Zabił wszystkich w obozowym więzieniu i Eichen House, szpitalu gdzie Rhys zmarł. Został zneutralizowany przez Noshiko i Satomi Ito w tunelach pod obozem. Podczas "śmierci" mucha wyleciała mu z ust. Została złapana przez Noshiko i schowana w słoju pod Nemetonem.

SezonyEdytuj

Sezon 3 Edytuj

Dokładny czas kiedy Nogitsune został uwolniony z Nemetonu nie jest znany, ale można przypuszczać, że podczas rytuału poświęcenia wykonanego przez Scott'a, Allison i Stiles'a w odcinku Alpha Pact/Lunar Ellipse. "Uchylone drzwi" w umyśle Stiles'a umożliwiły Nogitsune jego opętanie. Mroczny duch zaczął się żywić otaczającymi go bólem, chaosem i walką, dzięki czemu powoli rósł w siłę. Przejęcia kontroli nad ciałem i umysłem Stile'sa były początkowo możliwe krótkotrwale oraz podczas snu, ponieważ jego umysł był wtedy najbardziej bezbronny. W czasie pobytu w Eichen House, chłopak w obronie Mali wpuścił Nogitsune i pozwolił na przejęcie kontroli.

UmiejętnościEdytuj

Patrz Kitsune.

Znani przedstawicieleEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki