FANDOM

Noah Stilinski od śmierci swojej żony Claudii samotnie wychowuje syna Stilesa. Jest szeryfem w Beacon Hills.

Pracę w miasteczku utrudniają mu nadnaturalne zjawiska i istoty. Od tego czasu często współpracuje z Melissą McCall, jej synem oraz watahą Scotta.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Przystojny mężczyzna, o silnej budowie ciała. Trzyma kondycja

ze względów zawodowych oraz dzięki Stilesowi, który dba o jego dietę.

Charakter Edytuj

Jest inteligentnym i spostrzegawczym człowiekiem. Kocha swojego syna, wybaczając mu niejednokrotnie. Kryje całą paczkę przyjaciół, jest lojalny i opiekuńczy. Bardzo kocha syna. Przeżył stratę swojej żony.

Traktuje Scotta jak swojego syna.

Sezony Edytuj

Szeryf starał się rozwiązać to, seria śmierci obywateli Beacon Hills, których przyczyna była określana jako śmiertelne ataki zwierząt. Często odwiedza Dr. Allana Deatona, weterynarza pracującego w Klinice Weterynaryjnej, aby uzyskać odpowiedzi co mogło spowodować ataki tych zwierząt. Jednak dr Deaton nigdy nie udziela mu jednoznacznej odpowiedzi, co sprawia, że szeryf Stilinski go podejrzewa.

Szeryf ponownie przesłuchuje Adriana Harrisa w sprawie informacji jakie podał o pożarze w posiadłości Hale. Harris skupia jego uwagę na opisie naszyjnika kobiety, która jest związana z tą sprawą. Szeryf łączy wszystkie elementy ze sobą jednakże dalej brakuje mu istotnych informacji.

Szeryf jest samotnym ojcem, który stracił żonę. Gdy Stiles upija go, aby wyciągnąć z niego informacje w sprawie podpalenia, ten wspomina swoją zmarłą żonę, mówi: „Tęsknię za twoją mamą”, a gdy Stiles pyta „Co mówiłeś?” ten sięga po alkohol.

Gdy łączy elementu układanki razem w sprawie pożaru w posiadłości Hale, zdaje sobie sprawę , że w rzeczywiści było to podpalenie. Na terenach ruin posiadłości Hale odnajduje on ciało Kate Argent i naszyjnik łączący ją do tej zbrodni.

Szeryf udaje się na poszukiwania Lydii po jej zniknięciu z szpitala w Beacon Hills.

Przesłuchiwał Isaaca i Jacksona po zabójstwie ojca Izaaca.

Został usunięty ze stanowiska szeryfa, przez zachowanie Stilesa. Głównym powodem było to, że Stiles ukradł furgonetkę policyjną i został na niego nałożony zakaz zbliżania się do Jacksona.

Szeryf wraz z Stilesem, Scottem i Melissą McCall zostają zakładnikami na posterunku policji.

Po incydencie na posterunku policji, zostaje ponownie szeryfem. Później widzimy go jak kibicuje Stilesowi podczas mistrzostw lacrosse.

Gdy okazuję się, że po meczu Stiles znika, szeryf szuka go i strasznie się martwi, nie ma pojęcia co mogło się stać z jego synem. Gdy chłopak wraca na drugi dzień ten obejmuje go, wcześniej grożąc tym którzy go pobili. Po wyjściu Lydii od Stilesa, szeryf Stilinski prowadzi rozmowę o uczuciach chłopaka. Na koniec tej rozmowy mówi mu, że kiedy podczas meczu ich drużyna była na straconej pozycji, Stiles trafił bramkę i został "bohaterem" tego meczu.

Szeryf znów jest zaskoczony dziwacznymi wydarzeniami w Beacon Hills. Najpierw tajemnicza kobieta ulega wypadkowi na motocyklu uderzając w budynek, powodując szkodę o wartości 10 tys. dolarów. Następnie zwierzęta z Beacon Hills zaczęły ukazywać dziwne zachowania samobójcze.

Stilinski zostaje wezwany po zaginięciu dwóch lekarzy ze szpitala. Gdy dr Deaton zostanie znika, szeryf Stilinski prowadzi dochodzenie, które doprowadza go do opuszczonego banku.

Stiles postanawia powiedzieć mu o istotach nadprzyrodzonych, zmiennokształtnych i o Darach. Na początku szeryf nie wierzy w to co mówi jego syn, później postanawia sprawdzić inne sprawy pod kątem nadprzyrodzonym . Ratuje Lydia przed Pani Blake, zostaje ranny, pocałowany przez Darach i porwany.

W miejscu gdzie jest przetrzymywany jest także pani McCall, która mówi mu, że pani Blake nazwała to miejsce Nemeton. Darach czyli pani Blake porwała także Chrisa, zamykając go z porwanymi już rodzicami.

Podczas czasu spędzonego z Melissą i Chrisem, szeryf mówi im, że on podejrzewał kiedyś, że coś dziwnego dzieje się w Beacon Hills, ale nie chciał w to uwierzyć. Dzieli się z nimi historią o nocy w której to zmarła jego żona. Miał wezwanie do kobiety będącej ofiarą wypadku samochodowego, która powiedziała mu, że musi jechać do swojej żony w szpitalu. Szeryf jednakże pozostał na miejscu, a kiedy przybył później do szpitala, jego żona już nie żyła.

Szeryf dalej jest w piwnicy obok w Nemetonu z Melissą i Chrisem , gdy nadchodzi burza. Dach tej piwnicy zapada się i Izaak, który przybiega im na ratunek próbuje go przytrzymać. Stiles, który miał małe problemy z dotarciem na miejsce (miał wypadek samochodowy, stracił przytomność) przychodzi na ratunek i ostatnim momencie wkłada kij baseballowy pod belkę trzymającą dach, aby go unieruchomić.

Gdy wszystko wraca do normy i dowiedzeniu się szeryfa o istotach nadprzyrodzonych, Stilinski wyciąga stare akta nierozwiązanych spraw, aby sprawdzić czy miały z nimi związek istoty nadprzyrodzone.

3B

Stilinski bada sprawę wypadku samochodowego rodzinny Tate, co skutkuje odnalezieniem jednej zaginionej córki Malia Tate od czasu tego wypadku. Scott, Stiles i reszta przyjaciół starają się przywrócić Malii ludzką postać co im się udaje.

Szeryf i agent federalny McCall pracują razem, aby zatrzymać Williama Barrowa, który uciekł ze szpitala.

Szeryf Stilinski jest obecny, gdy agent McCall przesłuchuje Scotta, Stilesa, Kire i Lydie po ich spotkaniu z Barrowem.

Gdy Stiles ginie podczas nocnego lunatykowania, szeryf szuka syna ze Scottem i jego przyjaciółmi. Melissa McCall wraz z swoim byłym mężem agentem McCall znajdują chłopaka w jaskini. Gdy Stiles zostaje przyjęty do szpitala, szeryf dowiaduje się, że jego syn ma tę samą chorobę, która zabiła jego żonę.

Stilinski jest w szkole i pomaga wykryć ewentualne bombę w autobusie szkolnym, która została podłożona przez Nogitsune, kiedy zdaje sobie sprawę, że bomba jest na posterunku policji.

Niechętnie pozwala zostać Stilesowi w szpitalu psychiatrycznym Eichen House, głęboko przeżywa stan syna.

Stilinski rekrutuje Chrisa, Dereka i Allison, aby pomogli mu znaleźć sposób, na uchwycenie Nogitsune i uratowanie Stilesa. Później, pociesza Allison gdy ta wybucha z nadmiaru emocji. Dowiadujemy się również, że kiedyś służył w armii.

Po uwolnieniu Nogitsune/Stilesa przed Oni, staje przed komisją dyscyplinarną, grozi mu zwolnie z służby z powod zbyt niskiej rozwiązywalności spraw. W jego obronie staje agent McCall.

Gdy szeryf wraca na posterunek widzi syna, uwolnionego od Nogitsune, obejmuje go a Scott informuje go, że to jeszcze nie koniec.

On i zastępca Parrish zostali zaatakowani przez ONI i wzajemnie się walczą o życie, zostają ranni. Gdy Nogitsune zostaje pokonany z ich ran znika trucizna.

Kiedy młody Derek Hale pokazuje się na stacji, zakłopotany Stilinski zostawia tą sprawę Scottowi i Stilesowi.

Szeryf wzywa Dereka, aby pomóc mu zbadać zabójstwo nastoletniej Wendigo . Ich działania pozwalają na wyśledzenie Niemego, ale Peter Hale zabija podejrzanego przed aresztowaniem go przez szeryfa Stilinskiego.

Stiles i Scott informują go na zabójców, Dobroczyńcy i Puli Śmierci. Szeryf prosi zastępcę Parrish aby przywiózł Meredith Walker aby Lydia mogła popracować nad drugim słowem kluczem.

Podczas walki między dwoma zastępcami Parrishem i Haigh, Stilinski zostaje postrzelony w ramię, zostaje przyjęty do szpitala. Martwi się o koszty, co słyszy Stiles. Dochodzi do nimi do małej sprzeczki.

Szeryf przyprowadza Petera na spotkanie z Meredith, co było jej życiem, aby dowiedzieć się zatrzymać Pulę Śmierci.

Otrzymuje list z przeprosinami z Eichen Domu, dług wobec szpitala za pobyt Stilesa zostaje unieważniony. Z tej okazji zabiera Stilesa i Malie.

Stilinski zabrania Stilesowi jechać do Meksyku, na ratunek Scottowi, jednak ten jedzie i tak. Gdy chłopak wraca szeryf tuli jego i Malie, proponuje im wyjście na jakiś posiłek. Szeryf wychodzi z Malią, podczas gdy Stiles zostaje, przykuty do biurka.

Relacje Edytuj

Cytaty Edytuj

Odcinek Cytat Grafika
01x02 Second Chance at First Line Szeryf Stilinski: Okłamałeś mnie?

Stiles: Zależy, jak na to spojrzeć.

Szeryf Stilinski: Nie powiedziałeś prawdy.

Stiles: Może nie znaleźliśmy wspólnej płaszczyzny?

Tumblr lr9w4elXZI1qbkq4po3 500
02x06 Frenemy Stiles: Więc tato jest rozmowa, którą powinniśmy odbyć

Szeryf Stilinski: Nie jesteś gejem.

Stiles: Ale mógłbym być!

Szeryf Stilinski: (zlustrowanie wzrokiem) Nie w takim ubraniu.

11335190 1010954485611789 1142753824 n
01x05 The Tell Szeryf Stilinski: Ja noszę śmiercionośną broń. Jeśli chcę karbowane frytki, będę miał karbowane frytki.
Tumblr mkuuhfhwmt1rjsuijo2 250

Ciekawostki Edytuj

  • O istotach i rzeczach nadnaturalnych dowiaduje się w odcinku 3x09, The Girl Who Knew Too Much
  • W piątym sezonie szeryf jest gotowy, zmienić swoje życie. Zdejmuje obrączkę i umawia się na randkę z Natalie Martin, mamą Lydii. Aktorka grająca ta postać jest żoną aktora grającego szeryfa.
  • W sezonie 6, gdy Stiles został zapomniany, Jeźdźcy Widmo przywrócili do życia Claudię. Szeryf długo wahał się, czy przypomnieć sobie syna, bo to by się wiązało z ponowną stratą Claudii.

GaleriaEdytuj

Sezon 1 Sezon 2
Sezon 3 Sezon 4
Sezon 5 Sezon 6
  • Przejdź do http://data.whicdn.com/images/220054893/large.png

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki