FANDOM

Natalie Martin jest matką Lydii, która uczy biologii w liceum Beacon Hills. Była żoną pana Martina z którym wzięła rozwód. Został wprowadzona do serii, gdy Lydia była jeszcze królowa szkoły. To ona kazała jej mieć napięte stosunki z ojcem. Po tym jak jej córka zostaje zaatakowana przez Petera Hale, pod koniec sezonu 1 jej zdolności banshee zostały pokazane mówi jej, że zostały odziedziczone po jej zmarłej babci ze strony ojca - Lorraine Martin.

Sezony Edytuj

Lydia-parents

Na wywiadówce z sezonie 1

Na wywiadówce kłóci się z swoim mężem o wychowanie córki, a po ataku córki odwiedza ją w szpitalu.

Normal teenwolf311hd 0641

Rozmowa z córką po ataku pani Blake

Gdy Lydia walczy z Peterem Hale'em w jego grze umysłowej, zmusza córkę, by poszła do psychologa szkolnego, pani Morrell.

W sezonie 3. wspiera córkę po ataku Jennifer Blake, proponuje jej makijaż zasłaniający siniaki na szyi i mówi, że są podobne do jej z przeszłości.

Przyjmuję posadę nauczyciela w szkole.

Tumblr no5aieeVw91urggo7o3 500

Pozwala korzystać Lydii z domku nad jeziorem przed jego sprzedażą.

Podczas egzaminu SWAT wraz z trenerem kontrolują uczniów. Podczas egzaminu doszło do uwolnienia przez jednego z zabójców wirusa, który miał na celu zabicie wszystkich nadnaturalnych. Pani Martin, gdy zauważyła pierwsze objawy u uczniów, zamknęła szkołę i zadzwoniła do Centrum Kontroli Chorób Zakaźnych.

Śledziła córkę, niepokojąc się jej zachowaniem, do domku nad jeziorem, gdzie doszło między nimi do rozmowy. Wówczas Lydia dowiedziała się więcej o swojej babci. Gdy Natalie przekazała, zgodnie z wolą Lorraine, jej prochy córce, ta zauważyła, że zamiast nich jest tam jarząbowy popiół.

CiekawostkiEdytuj

  • Matkę Lydii gra Susan Walters. Jest to aktorka, która również grała w Pamiętnikach Wampirów matkę Tylera - Carol Lockwood.
  • Aktorka grająca tą postać jest w prawdziwym życiu żoną Lindena Ashby (szeryfa Stilinskiego).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki