FANDOM

Łowcy to organizacja ludzi zajmująca się polowaniem na Wilkołaki

Kod łowcy Edytuj

"Nous chassons ceux qui nous chassent"
"Polujemy na tych , którzy polują na nas" - Kod Łowcy

Części Kodu wymienione do tej pory:

  • Polują tylko na wilkołaki, które szkodzą ludziom i jest na to dowód.
  • Nie zabijają młodych wilkołaków, zwłaszcza dzieci.
  • Nie zabijają ludzi.

Nie wszyscy Łowcy przestrzegają kodu.

Przed rozpoczęciem sezonu 1, Kate Argent złamała kod, zabijając większość członków rodziny Hale, w tym ludzi, podpalając posiadłość Hale.

W sezonie 1 kobieta ta również torturowała i próbowała zabić Dereka Hale, a następnie starała się aby jej siostrzenica Allison Argent zabiła swojego chłopaka Scott McCall.

W sezonie 2 dziadek Allison, Gerard powiedział, że Łowcy nie będą przestrzegać Kodu od morderstwa jego córki Kate.

Meksykańska Łowczyni Araya Calavera, w przeciwieństwie do rodziny Argents, wykazuje większy szacunek do Kodu, a jej rodzina ściśle go egzekwuje.

Oprócz tego Kodu, Łowcy mają "kodeks honorowy", który nakazuje w przypadku ugryzienia przez wilkołaka Alfę, zakończyć swoje własne życie. Przykłady tego kodu to samobójstwa Victorii Argent w sezonie 2 i Aleksandra Argent w odcinku Motel California sezonu 3

Szkolenie Łowcy Edytuj

Jednym z pierwszych zadań treningowych młodego łowcy jest ucieczka z przypadkowego miejsca, w którym zostaje uwięziony. ( Ice Pick, De-Void )

W odcinku Alpha Pact , Allison mówi, że tworzone przez Łowców srebrne kule są symbolem ukończenia szkolenia oraz świadectwem postępowania według Kodu.

Bestiariusz Edytuj

Wprowadzony w sezonie 2, Bestiariusz jest zbiorem informacji, opisów lub niepotwierdzonych teorii o różnych istotach nadprzyrodzonych, które spotkała lub posiadała wiedze na ich temat rodzina Argent...

Więcej --->

Sezony Edytuj

Derek jest ścigany przez Chris'a Argent i innych Łowców. Wilkołak uważa, że to oni są odpowiedzialni za zbrodnie dziejące się się w tamtym okresie.

Kate strzela do Dereka nabojem z tojadem, co prawie go zabija.

Scott zostaje postrzelony przez Łowców dwukrotnie, na koniec sezonu 1. Miedzy Chris'em a młodym wilkołakiem dochodzi do niełatwego rozejmu, który ponownie umawia się z jego córką.

Chris Argent grozi Scott'owi i każe trzymać mu się z daleka od Allison. Ojciec Chris'a - Gerard, przyjeżdża na pogrzeb Kate. Później Łowcy łapią samotnego wilkołaka Omegę, a Gerard przecina go w połowie mieczem naruszając tym samym Kod

Victoria Argent wraz z innymi Łowcami porywają i torturują, dyrektora Beacon Hills High School aby wymusić jego dymisję, następnie Gerard zajmuje jego miejsce. Inny Łowca ubrany jako zastępca szeryfa zastaje wysyłany do zabicia Izaaka, za pomocą tojadu.

Chris zaczyna trening Allison umożliwiający jej zostanie Łowcą, jednocześnie wyjaśniając, że ​​mężczyźni są wojownikami, podczas gdy Łowczynie są liderami.

Dr Deaton wyjaśnia Scott'owi, że myśliwi prowadzą rejestr wszystkich stworzeń nadnaturalnych jakie napotkają. Gerard wbija sztylet w brzuch Scotta i grozi jego mamie.

Bestiariusz Łowców informuje, że kanima: "Podobnie jak u wilkołaków, jego moc jest największa na pełni księżyca. Jak u wilkołaka, kanima jest istotą społeczną, ale tam gdzie wilkołak szuka paczki, kanima szuka przyjaciela. " co później zostało przetłumaczalne na "[...] kanima szuka mistrza"

Łowcy planują zabić Jacksona. Walczą z Derekiem i Boydem używając naboji z tojadem. Ostatecznie nie udaje im się zabić Jacksona i pani Argent zostaje ugryziona.

Łowcy organizują atak na posterunek policji, aby zabić Dereka, Jacksona i Matta oraz uratować zakładników: szeryfa Stylinski, Stilesa, Scotta i Melissę.

Allison i Chris zatrzymują ich działalność łowiecką, chcąc wznowić normalne życie, ale każde z nich w dalszym ciągu poluje za plecami drugiego.

Po klęsce Darach i pakietu Alfa, Allison przekonuje ojca, że ich umiejętności są potrzebne w celu ochrony Beacon Hills przed innymi niebezpieczeństwami, ze względu na reaktywację Nemeton . Allison przedstawia ojcu nową wersje Kodu chronić tych, którzy nie mogą się bronić.

Nowa grupa Łowców porywa Piotra i Dereka, torturując ich. Szukają "La Loba" i wierzą, że Hales znają miejsce jej pobytu.

Lider z tych nowych Łowców, kobieta o imieniu Araya, odwiedza w więzieniu Chrisa i karci go za próbę "przejścia na emeryturę"

Łowczyni Araya konfrontuje się z Derekiem w jego mieszkaniu. Ponownie prosi o miejsce pobytu "La Loba", jednakże "rozmowa" zostaje przerwana przez Kate Argent, która pokonuje myśliwych i porywa Dereka.

Calaveras, rodzina myśliwych z Meksyku, odzyskują ciało Kate, które na koniec sezonu 1, goi się, co oznacza jej zmianę w istotę nadnaturalną. Zabrali ją z powrotem do Meksyku i próbowali zmusić ją do samobójstwa według ich kodu. Kate udało się uciec, a oni starają się ponownie schwytać. Po Scott i jego przyjaciele przychodzą szuka Derek Hale, Araya Calavera wysyła ich aby złapali Kate.

Grupa byłych myśliwych próbuje wykonać zlecenie od Dobroczyńcy jakim jest zabicie pakietu Satomi. Chris potępia tę grupę, ponieważ zabili dla zysku.

Calaveras i Chris wyruszają pod koniec sezonu 4 aby schwytać Kate.

Znani członkowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki