FANDOM

Memory Lost to pierwszy odcinek szóstego sezonu serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 15 listopada 2016 roku. W Polsce, premiera będzie miała miejsce 17 lutego 2017 roku.

Opis Edytuj

Z ukończeniem szkoły, nadprzyrodzona siła zbliża się do Beacon Hills i krzyżuje ścieżki ze Scottem i jego przyjaciółmi, a Liam odkrywa dowody na nowego wroga w Liceum.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Odcinek zaczyna się gdy Hayden i Liam stoją na pustej drodze, bo złapali gumę w aucie. Wiatr porusza liśćmi co powoduje, że wilkołak wygląda jakby coś wyczuwał. Jego dziewczyna naśmiewa się z jego samochodu, ale przestaje, gdy Dunbar mówi jej, że nie mają podnośnika. Dziewczyna używa swojej siły i podnosi auto, lecz jej starania idą na marne, bo nie mają zapasowego koła.

Śmieją się ze swojej kolejnej nieudanej randki i zaczynają wspominać pozostałe czyli podwójną randkę, noworoczną, bożonarodzeniową z rodzicami chłopaka. Chłopak mówi, że to może być ich najlepsza randka i całuje Hayden. Nad ich głowami zaczyna świecić Zorza Polarna, oświetla ona auto, które zbliża się do pary. Liam i Hayden machają do niego z nadzieją, że mają oni zapasowe koło. Samochód powoli przejeżdża koło nich i zatrzymuje się na ogrodzeniu.

Chcą oni zbadać auto i sprawdzić czy nikogo tam nie ma. Przednie drzwi są wyrwane i nikogo w nich nie ma. Za siedzeniem ukrywa się chłopczyk, który w kółku powtarza: Nie pozwól im mnie zabrać, nie pozwól im mnie zabrać, też.

Szeryf Stilinski bada ślady pazurów znalezionych na samochodzie dostawczym. Stiles wyjaśnia, że on i Scott chcieli go grzecznie przekonać, aby zjechał na pobocze. Dlatego Scott przemienił się w alfę na masce samochodu i przez to kierowca uciekł. Przyjaciele myśleli, że ukradł on coś wartościowego, ale furgonetka była wypełniona butlami z helem.

W biurze szeryfa, ojciec Stiles'a przesłuchuje Alex'a, chłopca z samochodu. Okazuje się, że chłopak nic nie pamięta, szeryf znajduje nietypowy sposób, aby sobie wszystko przypomniał. Mówi, że będzie bolało, ale sobie przypomni. Prosi Scott'a by pogrążył pazury w karku chłopca.

McCall widzi Alex'a i jego rodziców, gdy jadą w aucie. Mam chłopaka obawia się, że film R-rated był zbyt straszny dla ich syna. On odpowiada jej, że się nie bał. Nagle mężczyzna na koniu, blokuje im drogę. Wyciąga ze swojego płaszcza pistolet i celuje w pojazd. Naciska kilka razy spust, pociski z wielką siłą rozbijają przednią szybę w aucie.

Jeździec wyciąga z samochodu ojca chłopaka przez przednią szybę. Nagle drugi kierowca wyrywa drzwi i wyciąga przez nie panią Turner. Kobieta próbuje się bronic i łapie za skrzynie biegów, przez co samochód zaczyna pomału jechać do przodu.

Scott przerywa połączenie. Wyjaśnia, że widział mężczyznę na koniu z pistoletem. Szeryf uważa, że musi to być istota nadprzyrodzona. Ich konwersacje przerywa Alex, który budzi się ze wcześniejszego otępienia i mówi: Oni wracają. Idą po mnie.

Lydia Martin analizuje uszkodzone szyby. Samochód Alex'a jest teraz skonfiskowany przez policję. Delikatnie dotyk rozbite szyby i siada na fotelu kierowcy. Patrzy w wsteczne lusterko i wzdycha. Myśląc, że banshee coś wyczuła, Stiles ochoczo do niej podbiega i pyta się o nowe wskazówki. Panna Martin chwile się sobie przygląda, a następnie mówi, że jej cień do powiek jest idealny. Stilinski prosi ją, aby nie odbiegała od tematu.

Kojot skacze po stosie opon. Zwierze zaczyna się przekształcać i wkrótce paczce ukazuje się naga Malia. Lydia rzuca jej jakieś ubrania i mówi, że nie wierzy, że rodzice Alex'a są martwi. Malia zgadza się i proponuje, że może zostali rozdarci. Martin zaprzecza temu pomysłowi, bo nie ma śladów krwi na karoserii. Lydia nie wyczuwa żadnych zabitych ciał, a Malia za to nie może ich wytropić, gdyby żyli. Scott zgadza się z dziewczyną.

Scott mówi, że nie wie co się stało, a Stiles jest zaskoczony. McCall stwierdza, że Alex był po prostu zbyt młody i przestraszony, aby zapamiętać te wydarzenia. Malia nie rozumie faktu czemu oni się tym zajmują. Stiles wyjaśnia jej, że jeśli był to zwyczajny napad to stado nie będzie się tym zajmowało, a jeżeli uczestniczyło w tych wydarzeniach istoty nadprzyrodzone to jest ich sprawa. Lydia mówi mu, że jest już późno i powinni iść już spać.

Dziewczyny odchodzą, a Stiles nadal próbuje odszukać jakiejś wskazówki w samochodzie. Zauważał pewne nieścisłości znajdujące się na szybie samochodu.

Postacie Edytuj

Główne Edytuj

Gościnna Edytuj

Pozostała Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zabici Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki