FANDOM

Kochanie, powiem ci coś, w co nie wierzy większość nastolatków, ale przyrzekam, że to prawda. Zakochasz się więcej niż raz. To znowu się zdarzy. I będzie tak samo świetnie i oszałamiająco jak za pierwszym razem. I może tak samo boleśnie. Ale to zdarzy się ponownie, przyrzekam.
Jedna z jej rad dana Scottowi w Anchors.
Melissa McCall to fikcyjna postać z serialu Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak.

Melissa samotnie wychowuje Scotta, pracuje jako pielęgniarka w szpitalu w Beacon Hills.

Wczesne lata życiaEdytuj

Wiadomo, że urodziła się jako Melissa Delgado i poślubiła Rafaela McCall przyjmując jego nazwisko. Gdy byli razem, Melissa zapisała się do szkoły pielęgniarskiej, gdzie ostatecznie ukończyła studia i uzyskała licencję. Później Rafael kupił jej nowy zegarek, aby pogratulować znalezienia pracy, co według Melissy było jedyną rzeczą w ich małżeństwie, która faktycznie działała.

W pewnym momencie swojego związku Melissa urodziła syna, Scotta McCall u którego rozwinął się ciężki przypadek astmy. Alkoholizm Rafaela zaczął się jeszcze bardziej pogarszać, a kobieta była świadkiem wielu dziwnych rzeczy, które robił pijany, późne powroty do domu, lunatykowanie w różne dziwne miejsca i oddawanie moczu w koszu, ponieważ mylił ją z łazienką, aż jego żona w końcu mu uświadamiała co robi.

Kiedy Scott miał zaledwie kilka lat, Rafael był pijany pewnej nocy i wdał się w kłótnię z Melissą na korytarzu. Scott wyszedł ze swojego pokoju, a jego ojciec złapał go za ramię, aby zaprowadzić go do pokoju, ale chłopak się wyrwał przez co spadł na schody tracąc na chwilę przytomność. Kiedy się obudził, nie pamiętał niczego, ale Melissa była tak wściekła na to co zrobił Rafael, że natychmiast wyrzuciła go z domu.

Zawstydzony swoim zachowanie, Rafael zrozumiał, że jego żona nie chce go w jej życiu (w rzeczywistości Melissa po prostu wyrzucała z domu swojego pijanego mężczyznę, a nie ojca z życia jej dziecka), więc natychmiast przestał pić i wyprowadził się. Scott wspomniał, że mieszkał z ojcem przez krótki czas po rozwodzie, ale układ nie trwał zbyt długo, a mężczyzna w końcu opuścił Melissę i Beacon Hills.

Po tym, jak Rafael opuścił Beacon Hills i odciął wszelkie kontakty ze Scottem i Melissą, kobieta uznała, że oboje mają się lepiej bez niego w och życiu. Odtąd Melissa wychowywała Scotta jako samotna matka, pracując na nocnej zmianie, aby mogła widzieć się z synem w szkole rano i po szkole. Pomimo rozstania z Rafaelem, później wyjaśniła Scottowi, że zachowała nazwisko swojego byłego męża, żeby miała ze swoim synem jeszcze więcej wspólnego.

SezonyEdytuj

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Charakter Edytuj

Umiejętności Edytuj

RelacjeEdytuj

Scott McCallEdytuj

- Melissa bardzo kocha syna. Wspiera go w każdej jego decyzji, a także go nawet podziwia. Jest oddaną i opiekuńczą matką, nie raz łamała dla niego prawo.

Stiles StilinskiEdytuj

-Melissa zna Stilesa odkąd ten był dzieckiem. Traktuje go jak syna, kocha go i wspiera.

Szeryf StilinskiEdytuj

Był dla niej zwykłym kolegą, z którym polepszyła swe kontakty w ostatnich sezonach, ze względu na ich dzieci, które razem się przyjaźnią.

Rafael McCallEdytuj

-Melissa kiedyś go kochała, ma z nim przecież syna. Gdy ten popadł w alkoholizm, w obawie od Scotta uciekła od niego. Nie żywi dziś do niego głębszych uczuć.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej panieńskie nazwisko to Delgado.
  • Całowała się z Chrisem Argentem w Riders on the Storm.

GaleriaEdytuj

  • Przejdź do https://49.media.tumblr.com/da115c831644c3641309bb3117d61807/tumblr_o0ju5bMdXN1uwz302o5_r1_500.gif