FANDOM

Melissa McCall to fikcyjna postać z serialu Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak.

Melissa samotnie wychowuje Scotta, pracuje jako pielęgniarka w szpitalu w Beacon Hills.

BiografiaEdytuj

Melissa jest kochającą i wspierającą matką. Po kilku latach małżeństwa Melissa rozwiodła się z mężem alkoholikiem.

Pracuje w miejscowym szpitalu, co jest powodem jej zmartwień dotyczących tego, czy poświęca wystarczająco dużo czasu synowi. Scott jest bardzo zżyty z matką, zwłaszcza że nie utrzymuje kontaktu z ojcem. 

Melissa jest w szoku, gdy dowiaduje się, że jej syn jest wilkołakiem. Po oswojeniu się z tą wiadomością i zaakceptowaniem tego faktu, zachęca syna do pomocy innym swoimi specjalnymi umiejętnościami. Po jakimś czasie pomaga w tuszowaniu istnienia wilkołaków, a nawet jest wspólniczką w przemyceniu rannego Isaaca ze szpitala. Udostępnia też dostęp do kostnicy synowi i jego przyjaciołom, gdy jest to potrzebne do rozwiązania jakiejś zagadki, w którą są wplątane istoty nadnaturalne.

Nie wróciła do panieńskiego nazwiska Delgado ze względu na Scotta.

SezonyEdytuj

RelacjeEdytuj

Scott McCallEdytuj

- Melissa bardzo kocha syna. Wspiera go w każdej jego decyzji, a także go nawet podziwia. Jest oddaną i opiekuńczą matką, nie raz łamała dla niego prawo.

Stiles StilinskiEdytuj

-Melissa zna Stilesa odkąd ten był dzieckiem. Traktuje go jak syna, kocha go i wspiera.

Szeryf StilinskiEdytuj

Był dla niej zwykłym kolegą, z którym polepszyła swe kontakty w ostatnich sezonach, ze względu na ich dzieci, które razem się przyjaźnią.

Rafael McCallEdytuj

-Melissa kiedyś go kochała, ma z nim przecież syna. Gdy ten popadł w alkoholizm, w obawie od Scotta uciekła od niego. Nie żywi dziś do niego głębszych uczuć.

CytatyEdytuj

Odcinek Cytat Grafika
01x03 Pack Mentality Melissa McCall: Możesz powiedzieć przyjacielowi, żeby używał drzwi wejściowych?

Scott: Zamykamy je, nie mógłby wejść.

Melissa McCall: No właśnie. A na marginesie, czy obchodzi was, że jest godzina policyjna?

cott, Stiles: Nie.

Melissa McCall:  Nie, dobrze więc. Wiecie co? Dla mnie to za dużo rodzicielstwa na jedną noc. Dobranoc.

02x07 Restraint
4e1a199089b5cb92efd87ef5b7af1777
3x13 Anchors Melissa McCall: Kochanie, powiem ci coś, w co nie wierzy większość nastolatków, ale przyrzekam, że to prawda. Zakochasz się więcej niż raz. To znowu się zdarzy. I będzie tak samo świetnie i oszałamiająco jak za pierwszym razem. I może tak samo boleśnie. Ale to zdarzy się ponownie, przyrzekam.
297af08f195c5324791edb45499199d5

CiekawostkiEdytuj

-Jej panieńskie nazwisko to Delgado.

-Całowała się z Chrisem Argentem w Riders on the Storm.

GaleriaEdytuj

  • Przejdź do https://49.media.tumblr.com/da115c831644c3641309bb3117d61807/tumblr_o0ju5bMdXN1uwz302o5_r1_500.gif