FANDOM

Matt Daehler był uczniem Beacon High, zawodnik lacrosse i zapalony pasjonat fotografii. Zadurza się w Allison. Traumatyczne przeżycie z dzieciństwa popycha go do radykalnych czynów. Był pierwszym panem Kanimy.

Wczesne lata Edytuj

Gdy miał 9 lat wpadł do wody i prawie utonął w basenie Laheys i nigdy nie powiedział nikomu o tym incydencie. Zdarzenie to jednak głęboko odbiło się w jego psychice i stał się mściwym mordercą

Wygląd Edytuj

Matt był średniego wzrostu nastolatkiem o niebieskich oczach i włosach w kolorze jasnego brązu. Był raczej szczupły, często się uśmiechał.

Charakter Edytuj

Matt wydawał się być bardzo spokojnym, opanowanym uczniem, który trzyma się raczej z dala od popularnego zgiełku liceum. Był pasjonatem fotografii, wykorzystywał to by robić Alisson zdjęcia z ukrycia. Był pomocny, pożyczył Jacksonowi kamerę i wydawał się godny zaufania.

Stał się pierwszym panem Kanimy, przez co na początku Kanima bała się wody - Matt bał się jej, odkąd w wieku 9 lat omal się nie utopił.

Okazał się bezwględnym psychopatą, który wykorzystywał kanimę do likwidowania ludzi, których nie lubił, i także psychopatycznym fanem Alisson.

Sezony Edytuj

Po traumatycznych przeżyciach z dzieciństwa Matt jest panem Kanimy i zabija wszystkich odpowiedzialnych za te zdarzenie. Matt zakochuje się w Allison i staje się jej prześladowcą. Chłopak robi jej zdjęcia i dokleja do nich siebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki