FANDOM

Mason Hewitt jest postacią fikcyjną serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak, występującą od sezonu czwartego.

Biografia Edytuj

Mason jest przyjacielem Liama. O istotach nadprzyrodzonych dowiedział sie pod koniec sezonu 4, gdy zobaczył jak szeryf Stilinski walczył z Berserkerem

Mason w sezonie 5 dowiaduje się od Liama o nadprzyrodzonej stronie Beacon Hills, od tego momentu stara się pomagać. Nie dawno doszedł do paczki Scotta.

W osiemnastym odcinku piątego sezonu Scott łapie zapach bestii - prowadzi on do samochodu Masona. Keidy otwierają bagażnik zauważają znajdujące się w nim buty. Na ich podeszwach jest krew.

Po chwili pojawia się Mason. Scott i Liam domyślają się, że właśnie ich przyjaciel jest Bestią. Kiedy chcą z nim porozmawiać pojawia się Corey i swoją zdolnością maskuje Masona i siebie po czym uciekają.

Na początku nie było pewne czy rzeczywiście jest Bestią. Potwierdza się to jednak w odcinku 19 sezonu 5 gdzie na oczach przyjaciół i Doktorów Strachu przechodzi przemianę.

Osobowość Edytuj

Mason jest bardzo lojalny i przyjacielski. Zawsze się uśmiecha i stara znajdywać rozwiązania na problemy. Wspiera swojego najlepszego przyjaciela Liama w każdej sytuacji. Mason, dzięki swojej pogodzie ducha jest bardzo lubiany i popularny. Ważne są dla niego takie wartości jak rodzina, przyjaciele i miłość. Stara się też uzyskiwać bardzo dobre oceny w szkole.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Mason jest czarnoskórym, wysokim chłopakiem o ciemnych oczach i krótkich, ciemnych włosach. Ubiera się zawsze bardzo modnie, a jego uszy zdobią kolczyki.

Sezony Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest homoseksualny, a podczas towarzyskiego spotkania lacrosse, liceum Beacon Hills kontra Devenford Prep, przyznał, że podoba mu się Brett Talbot - rywal jego przyjaciela.
  • w sezonie 5, to on okazał się być Bestią - Mason jest chimerą, gdyż będąc jeszcze w brzuchu matki miał syndrom znikającego bliźniaka - jak to określiła Melissa, ,,zjadł swojego bliźniaka", dzięki czemu posiada dwa zestawy genów.

Cytaty Edytuj

Galeria Edytuj