FANDOM

Katashi był postacią gościnną, która została wprowadzona w sezonie 3B serialu . Był szefem Yakuzy z przeszłości Chrisa Argenta. Był również bardzo zorientowany jeżeli chodzi o istoty nadprzyrodzone takie jak Oni, Kitsune i Nogitsune.

Sezony Edytuj

Sezon 3B Edytuj

W Silverfinger, Chris Argent opowiadał historię swojego pierwszego biznesu z bronią. Miał zaledwie osiemnaście lat, gdy jego ojciec Gerard Argent zapomniał mu powiedzieć, że kupujący to gang Yakuza, Gerard chciał zobaczyć, jak Chris przystosuje się do nieznanej sytuacji. W połowie drogi, trzy Oni wychodzą z mroku, przebijają wszystkich popleczników Yakuzy, a potem zabijają lidera, jedząc wszystkie miecze do niego natychmiast. Chris udało się przetrwać ciężką próbę, a następnie strzela do jednego z Oni w obliczu srebrnej kuli i ratuje życie Katashi, strzelając w twarz, zerwał maskę. Według Chrisa, nie miała twarzy, tylko ciemność za maską.

Chris wyjaśnia, że ​​człowiek, którego uratował, Katashi, wie bardzo dużo o Oni i może im pomóc. Katashi został znaleziony przez Chrisa, ale nie jest on przekonany co do intencji Chrisa i myśli, że to podstęp. Katashi siedzi na zapleczu, obserwując z obserwacji wideo, jak Chris i Allison wygrywają jego ludzi. Kiedy go znajdują, Katashi wyciąga broń, ale Allison udaje się ją odebrać. Katshi początkowo nie pamięta Chrisa, ale po obejrzeniu zepsutej maski Oni przypomniał sobie, że to Chris uratował mu życie. Informuje Chrisa, Allison i Isaaca, że ​​demoniczni wojownicy są znani jako Oni i są nie do powstrzymania.

Dalej wyjaśnia, że ​​żaden przedmiot stworzony przez człowieka nie może zranić Oni, bo są jak siła natury. Mówi im, że znak, który Oni zostawiają na plecach ich uchu, jest symbolem kanji, który znaczy, że osoba nie została opętana. Mówi, że istnieje trzynaście rodzajów kitsune, następnie informuje, też o złym kitsune, nazywając go Void lub Nogitsune. Według Katashiego, posiada on żywiciela i zyskuje moc, powodując ból, walkę i chaos. Starzec mówi Chrisowi, że brakuje mu małego palca, ponieważ Yakuza wykonuje rytuał, w którym oferują okaleczenie małego palca jako pokutę za pomyłkę. Mówi, że w noc, w której mieli kontakt z Oni, zamierzał uciekać, jeśli Chris nie postrzeliłby Oni, kiedy to zrobił, Katashi uciekłby i musiałby stracić głowę. W końcu mówi Chrisowi, że oddaje mu swój honor i niech nie wchodząc w drogę Oni, niech wykonają swoją pracę.

W Letharia Vulpina ujawniono, że Katashi został zamordowany. Chris i Derek zostali podejrzani o jego zabójstwo, ale wierzą, że Nogitsune za tym stoi.