FANDOM

Lorraine jest babką Lydii od strony ojca. Jest także drugą Banshee w rodzinie Martin.

Życiorys Edytuj

Kobieta w młodości nie zdawała sobie sprawy ze swoich nadnaturalnych zdolności. Dopiero nadchodząca podróż przyjaciółki spowodowała, że zaczęły nachodzić ją dziwne przeczucia i zaczęła słyszeć różne niesłyszalne dla innych dźwięki. Gdy jej przyjaciółka Maddy zignorowała ostrzeżenie i mimo wszystko wzięła udział w wyprawie, a wkrótce potem zmarła (w trakcie burzy, której dźwięk słyszała właśnie Lorraine), pani Martin bardziej zainteresowała się nadnaturalnym zjawiskami zatrudniając przy okazji ekspertów.

Żadne z badań naukowców nie przyniosły skutków, efekty pojawiły się dopiero, gdy w progu domu Lorraine zawitała niespodziewanie Meredith Walker. W trakcie prac badawczych Meredith doznała urazu przez co jej zdrowie psychiczne mocno podupadło. Wkrótce potem trafiła do Echo House.

Lorraine będąc już straszą osobą zapisała na kartce kod, który tworzył listę wszystkich znanych jej nadnaturalnych osób, rodzina myśląc, że kobieta traci świadomość na starość, umieściła ją w szpitalu psychiatrycznym. Pani Martin zmarła tam, a pomógł jej w tym rezydujący tam lekarz Brunski.

Ciekawostki Edytuj

  1. Kiedy Lydia była mała uwielbiała słuchać jak babcia czyta jej Małą syrenkę, oraz być przez nią nazywana 'Ariel'. Przyczyniło się do odgadnięcia wiadomości zostawionej dla Lydii przez babkę.
  2. Aktorka grająca starszą wersję tej postaci nie została wymieniona w napisach, młodą Lorraine zagrała Stephanie Blair.
Tumblr najc9gtrc81qbf1hlo1 500

Lorraine i Maddy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki