FANDOM

Lorilee Rohr jest postacią poboczną w sezonie 4, 5 i 6. Była młodszą siostrą Brett'a Talbot'a oraz członkinią stada Satomi. Pierwszy raz została wspomniana w I. E. D. gdy Lydia i Malia rozszyfrowały dwie trzecie Puli Śmierci na, której była Lori, Brett i wiele innych istot nadprzyrodzonych.

Wczesne lata życia Edytuj

Nie wiele jest wiadome o życiu Lorii, gdy była dzieckiem prócz faktu, że urodziła się jako wilkołak. Jej rodzice zginęli w pożarze, gdy była młoda. Po tym fakcie ona i jej brat zostali wzięci pod opiekę przez Satomi Ito, która przyjęła ich do stada.

Sezony Edytuj

Sezon 4 Edytuj

W Monstrous, została pierwszy raz pokazana, gdy ucieka przed myśliwymi razem z bratem po Beacon Hills High School. Kiedy zostali złapani w pułapkę, Brett każe jej zamknąć oczy. W ostatniej chwili zostają uratowani przez Kirę Yukimure, która zaprowadza paczkę Satomi do Kliniki Zwierząt Beacon Hills.

Tej samej nocy wraz se swoim stadem, Scott'em i nowym sojusznikiem Chris'em Argentem idą do bunkry Argentów gdzie czekają na myśliwych. Gdy zostali zaatakowani ona i reszta wilkołaków niemogące walczyć były ukryte w pokojach, Scott, Chris, Brett i stado Scotta walczyło przeciwko myśliwym. Właśnie wtedy była ona świadkiem, gdy Scott przeistoczył się w potworną wersje wilkołaka. Gdy Pula Śmierci została zniszczona razem z bratem i paczką, Lori wróciła do swojego normalnego życia.

Sezon 5 Edytuj

Podczas odcinka A Credible Threat, razem ze swoim bratem Brett'em znajdują się na trybunach, gdzie przeszukują podeszwy od butów czy przypadkiem nie są ubrudzone krwią. Dowodziłoby to kto jest ostatnią chimerą zamienioną w bestię z Gévaudan. Rodzeństwo nie znalazło jednak celu, więc dziewczyna zaczęła kibicować drużynie lacosse.

Dziewczyna zaczyna obserwować Kirę, którą próbuje zacząć kontrolować duch Kitsune. Yukimura zaczyna zachowywać się agresywnie w stosunku do przeciwników. Później Lori słyszy jak Kira mamrocze coś po japońsku. Podchodzi do niej i pyta się czy wszystko w porządku. Ta jednak nadal mówi w innym języku pokazując swoje wrogie zamiary wobec innych. Kira kontrolowana przez kitsune zaczyna atakować dziewczynę. walkę przerywa Scott, który ryczy na nie. Kira widząc rozwaloną wargę Rohr zaczyna panikować.

Sezon 6 Edytuj

W odcinku Relics, Lori jest pokazana jak siedzi na trybunach razem z Sydney podczas meczu lacrosse. Razem z dziewczyną mówią swoje sceptyczne uwagi dotyczące gry zespołu. Przed nimi siedział Mason Hewitt, który był zrozpaczony stratą punktów, lecz dziewczyny zapewniły go, że jeszcze ich drużyna nadrobi punkty. Nie wiadomo co się z nimi stało po tym jak Dziki Gon zaczął atakować uczniów.

Wygląd Edytuj

Lorilee jest bardzo drobną i młodą dziewczynką z lekko opaloną skórą, blond włosami i niebieskimi oczyma. Zawsze nosi na szyi czarną skórzaną opaskę z literą L. Najczęściej ubiera się w koszulki, dżinsy i bluzki. W swej wilkołaczej formie posiada złote oczy.

Charakter Edytuj

Wystąpienia w serialu Lori były nieliczne i niewielkie, ale udowodniła nimi, że jak na swój wiek jest bardzo odważa i troszczy się o swego starszego brata- Brett'a, Satomi i innych członków paczki. Zostało pokazane, że rozwinęła swoje umiejętności w walce od Puli Śmierci do tego stopnia, aż mogła się zmierzyć z Kirą, gdy duch Kitsune przejął na nią kontrolę.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki