FANDOM

- Zabiłeś go? Zabiłeś Donovana?
- On chciał zabić mojego tatę. Miałem mu na to pozwolić?
- Nie miałeś robić czegoś takiego. Żadne z nas nie miało.
Sądzisz, że miałem wyjście?
- Zawsze jest jakieś wyjście.
- Nie mam twoich możliwości, Scott. Wiem, że tak byś nie postąpił. Pewnie być coś wymyślił, nie?
- Spróbowałbym.
- Jasne, bo jesteś Scott McCall! Jesteś prawdziwym Alfą! I wiesz co? Nie wszyscy mogą być prawdziwymi Alfami. Część z nas będzie popełniać błędy. Część z nas będzie musiała ubrudzić sobie ręce. Część z nas to ludzie!
Kłótnia Stilesa i Scotta po zabiciu Donovana.
Lies of Omission to dziewiąty odcinek piątego sezonu i sześćdziesiątym dziewiątym epizodem serialu MTV, Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak. Po raz pierwszy został wyemitowany 17 sierpnia 2015 roku, a w Polsce 29 stycznia 2016 roku.

Opis Edytuj

Podczas gdy Scott dostaje pomoc od wątpliwego sojusznika, Stiles i Lydia starają się odkryć prawdę o Parrishu. Między Scottem, a Stilesem dochodzi do konfrontacji.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

(tytuł wykonawca)

  • Reykjavik  Brolin 
  • Illuminate  The Kite String Tangle & Dustin Tebbutt 
  • Black Out Days  Phantogram 
  • Running with the Wolves  AURORA 
  • 101 (feat. Joe Newman) Portico 

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

  • Scott w końcu dowiedział się, że Stiles zabił Donovana, chociaż powiedziano mu tylko o wyolbrzymionej przez Theo wersji opowieści, którą nastolatek nieumyślnie potwierdził, nie zdając sobie z tego sprawy w trakcie ich kłótni. Donovan został zabity w odcinku A Novel Approach.
  • Beth została ukazana jako dziewiąta Chimera stworzona przez Potwornych Doktorów w tym odcinku, ale żadna z jej nadnaturalnych tożsamości nie została ujawniona, zanim została zabita.
  • Szczegóły współpracy Theo z Doktorami są ujawnione w tym odcinku. Theo celowo trzyma Scotta i innych z daleka od działalności Lekarzy, podczas gdy w zamian, oni pomogą mu zdobyć stado. Po raz pierwszy ujawniono, że Theo pracował z Doktorami w Condition Terminal.
  • W monologu Scotta na początku odcinka ustalono, że minęło pięć dni od wydarzeń w Ouroboros.
  • W tym odcinku widać było wciąż gojącą się ranę Stilesa na ramieniu, którą zadał mu Donovan Donati.

Ciekawostki Edytuj

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj

Promo Edytuj

Teen Wolf 5x09 Lies of Omission Promo (1080p HD)

Teen Wolf 5x09 "Lies of Omission" Promo 2

.

.

.

.

.

.

Sneak Peek Edytuj

Teen Wolf 5x09 Sneak Peek Season 5 episode 9