FANDOM

- Zabierzemy Cię stąd.
- To zbyt niebezpieczne.
- Zamknij się i daj się uratować.
Stiles i Lydia podczas misji.
Lie Ability to szesnasty odcinek piątego sezonu i siedemdziesiąty szósty epizod serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak. Swoją premierę miał 9 lutego 2016 roku, a w Polsce został wyemitowany 8 kwietnia 2016 roku.

Opis Edytuj

Scott uwięziony w Eichen House wraz z Theo i jego grupą chimer, próbuje uratować Lydię zanim skończy się czas.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Soundtrack Edytuj

Youtube-16.png "Bloodsport" – Raleigh Ritchie
Youtube-16.png "Find My Way Back" – Eric Arjes
Youtube-16.png "To The Wonder" – Aqualung ft. Kina Grannis

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

  • Meredith ujawnia Scottowi, że Banshee (Lydia) i Piekielny pies (Parrish) są połączeni. Po raz pierwszy pokazano to w Creatures of the Night, gdy duch Banshee Lydii przyszedł do Parrisha po tym, gdy mężczyzna został poważnie ranny przez Belasko.
  • Gabriel Valack zostaje zabity w tym odcinku, przez Lydię Martin, a dokładnie przez jej krzyk Banshee.
  • Liam i Hayden wspominają śmierć Scotta i jego późniejsze zmartwychwstanie w odcinku Status Asthmaticus, wraz ze śmiercią i zmartwychwstaniem Hayden w tym samym odcinku.
  • Kira wspomniała o czasie ze Skórozmiennymi, które przechodziła w Damnatio Memoriae i Codominance.
  • Scott używa rytuału przywrócenia wspomnień na Meredith na jej prośbę, aby zobaczyć Lydię przez telepatyczne połączenie Banshee. Ten rytuał był ostatnio używany przez Scotta na Corey'u w Ouroboros.
  • Maska Potwornych Doktorów, Vallacka pojawiła się w tym odcinku po wprowadzeniu w Amplification.
  • Valack ujawnia, że Bestia była pierwszym człowiekiem zabójcą w latach 1700.

Ciekawostki Edytuj

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj