FANDOM

Liam Dunbar jest pierwszoklasistą przeniesionym z prywatnej szkoły do publicznej szkoły średniej w Beacon Hills.

Został ugryziony przez Scott'a McCall'a. Teraz stara się kontrolować siebie i swoje nowe umiejętności.

Od dziecka próbuje kontrolować swoją agresję. Odkąd stał się wilkołakiem musi uważać na siebie jeszcze bardziej.

BiografiaEdytuj

Liam ma 15 lat, mieszka z matką i ojczymem, lekarzem, i właśnie został przeniesiony do szkoły średniej w Beacon Hills jako uczeń pierwszej klasy.

Został wydalony ze swojej poprzedniej szkoły, Devenford Prep, po tym jak "przypodobał się" swojemu trenerowi lacrosse. Liam był zawodnikiem rezerwowym do końca sezonu po agresywnej grze na boisku. Z tego powodu zniszczył samochód trenera łomem.

Liam cierpi na okresowe zaburzenia agresji, które ujawniają się momentami wściekłości. Czuje wyrzuty sumienia, bo wie, że swoim zachowaniem rani swoich rodziców.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Liam ma niebieskie oczy i brązowe włosy. Jest umięśniony, ze względu na to, że trenuje w drużynie lacrosse i ćwiczy.

Osobowość Edytuj

Liam jest nadpobudliwym nastolatkiem. Jednakże, jest on bardzo lojalny, zawsze pomaga przyjaciołom i nigdy ich nie opuszcza. Łatwo jednak ulega wpływom, potrafi jednak przepraszać. Na początku nie podobało mu się życie wilkołaka, ale teraz jest dumnym członkiem stada. Lubi grać w lacrosse i w playstation, ze swoim najlepszym przyjacielem Masonem. Walczy o niego, gdy ten okazuje się Bestią, co może przypominać relację Scotta i Stilesa, gdy ten drugi okazał się Nogitsune. Jest bardzo podobny do Scotta; stara się być odpowiedzialny za wszystko. Kocha Hayden, z którą kiedyś byli wrogami.

Sezony Edytuj

Podczas odcinka Riders on the Storm, Liam w końcu wychodzi z windy ze szpitala. Jest samotny dlatego, że Jeźdźcy Widmo zabrali wszystkich. Nagle zauważa, że przy wyjścia pojawia się tablica dworca kolejowego, która ma napis Beacon Hills.

Relacje Edytuj

Cytaty Edytuj

Odcinek Cytat
05x09 Lies of Omission Liam: Scott pamiętaj, co mi obiecałeś. Powiedziałeśœ, że zrobisz wszystko, aby ją ratować. Jeśli będzie wilkołakiem, możemy ją uratować. Musisz ją ugryźć

Scott: Nie.

CiekawostkiEdytuj

  • Zanim trafił do liceum Beacon Hills uczył się w prywatnej szkole. W odcinku rozgrywa mecz z drużyna ze szkoły, z której go wyrzucono za naganne zachowanie.
  • Jego numer koszulki w drużynie lacrosse to 9.
  • Jest pierwszą Betą Scotta.
  • Został wyrzucony z poprzedniej szkoły za zniszczenie samochodu trenera i inne problemy z nauczycielami.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki