FANDOM

Klinika Zwierząt Beacon Hills to budynek, który znajduje się w Beacon Hills. Jest prowadzony przez doktora Alana Deaton'a i jego młodszego asystenta, Scott'a McCall'a. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to normalna klinika zwierzęca. Tak naprawdę Deaton wykorzystuje swój lokal, aby zapewnić spotkanie i wyleczyć istoty nadprzyrodzone. Budynek jest zbudowany z jarząbu dzięki czemu zapobiega napaściom nieproszonych gości.

Ponieważ Deaton jest druidem i emisariuszem (na początku paczki Hale'ów, później stada Scott'a), klinika stała się miejscem gdzie członkowie paczki mogą się spotkać i omówić strategie, zapytać się weterynarza o poradę dotyczącą zagrożenia dla człowieka i istoty nadprzyrodzonej. W klinice można być także wyleczonym, ze wszystkich urazów. Przez te wszystkie czynniki klinika stała się miejscem wielu bardzo ważnych wydarzeń i bitew.

Ważne wydarzenia Edytuj

  • Deaton, przy wsparciu Scotta, Dereka i Stilesa, przeprowadził rytuał w łaźni lodowej w Chaos Rising, aby spróbować wyzwolić wspomnienia Isaaca, które były zapomniane przez rytuał manipulacji przez Deucaliona.
  • Deaton opatrzył rany Ennis'a po bitwie w porzuconym centrum handlowym i patrzył z przerażeniem, gdy Deucalion zabił wilkołaka w odcinku Frayed.
  • Deucalion zabił swoją Beta, Marco, po oślepieniu w retrospekcji w Visionary.
  • Deaton, przy pomocy Lydii Martin i Isaaca, dokonał zastępczego poświęcenia, który dotyczył zatapiania Scotta, Stilesa i Allison Argent, aby mogli znaleźć swoich zaginionych rodziców w odcinku Alpha Pact.
  • Deaton, przy pomocy Lydii i Cory Hale, uzdrawiają Ethana i Aiden po tym, jak zostali siłą rozdzieleni przez Jennifer Blake w Lunar Ellipse.

  • Deaton poinformował Scotta i Stilesa, że ​​dwoje z nich i Allison Argent otworzyli się w swoich umysłach w wyniku ich śmierci i zmartwychwstania podczas odcinka Anchors.
  • Deaton doradził Scottowi, Stilesowi i Isaacowi, jak zdobyć kojotołaka Malię Tate i jak odwrócić jej formę do swojej ludzkiej postaci w More Bad Than Good.
  • Scott, Kira Yukimura i Stiles (posiadacz Nogitsune) ukrywali się przed Oni w klinice w Letharia Vulpina.  
  • Void Stiles uderzył Kirę i torturował Scotta mieczem Oni, zanim pochłonął jego ból. 
  • Deaton zatruł Void Stiles/Nogitsune jaskrotą, aby ponownie kontrolować ciało Stilesa.
  • Oni zaatakowali Deatona na rozkaz Nogitsune w The Divine Move.

  • Scott, Stiles i Lydia spotkają się w klinice w celu omówienia zniknięcia Dereka i planowania podróży do Meksyku, aby go uratować z rąk rodziny Calavera w odcinku The Dark Moon.
  • Scott, Stiles i Lydia przybyli do Deatona z Derekiem, aby doradzić, jak pomóc mu podczas odcinka 117.   
  • Młody Derek obudził się, przestraszony i zaatakował Deatona. Później uciekł z miejsca, zmuszając Scotta i Stiles'a do powrotu, aby dowiedzieć się, jak go złapać.
  • Deaton opatrywał Bretta Talbota i Liama ​​Dunbar'a z zatrucia wilczym zielem w odcinku Orphaned.    

  • Malia, Braeden i Theo zebrali się w klinice, aby porozmawiać o tym, jak zaatakować Pustynną Wilczycycę i ratować Deatona w odcinku The Sword and the Spirit.
  • Deaton pokazał Scottowi i Stilesowi zdjęcia ofiar nadprzyrodzonych eksperymentów z trepanacji Gabriela Valacka, wyjaśniając, co się dzieje z Lydią podczas odcinka Amplification.
  • Scott i Stiles przywieźli Lydię, by wyleczyć ją przez Deatona, który wypełniał jej dziurę czaszce z jemiołą podczas Lie Ability.
  • Lydia Banshee - tak krzyczałaa, że ​​rozbiła wszystkie okna w klinice, zanim wreszcie wyleczyła się z urazu.
  • Deaton opatrywał rany Hayden Romero po walce z Sebastienem Valetem, prosi też Scotta, by ja ugryzł, aby uratować jej życie w Apotheosis.

  • Deaton, Scott i Malia pomogli Lydii w automatycznym pisaniu, aby dowiedzieć się, że brakowało im wspomnień Stiles, używając kawałka szkła z karabinu Jeźdźca Widmo, aby napisać Stiles i Mischief na kartce papieru Superposition.

  • Theo Raeken w klinice próbuje dostrzec na swoim ciele, gdzie znajduje się pająk. Następnie bierze szczypce i własnoręcznie wyrywa ze skóry owada. Niestety pająk znika w dymie podczas odcinka Raw Talent.

Galeria Edytuj