FANDOM

Kitsune nadnaturalny gatunek z Teen Wolf. Są opisane jako "oszuści" nieznający granicy między dobrem a złem.

Wyglądają jak zwykli ludzie. Jedyną widoczną gołym okiem oznaką nadnaturalności są świecące oczy. U Kiry oczy świecą na pomarańczowo.

HistoriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Aura KitsuneEdytuj

640

05x05 A Novel Approach

Kitsune ma charakterystyczną ognistą aurę w kształcie lisa z dużymi spiczastymi uszami i pyskiem. Jest widoczna w aparatach cyfrowych i dla osób z wzmocnionym zmysłem wzroku. Derek Hale zauważa, że ​​efekt ten jest widoczny u młodych Kitsune, ponieważ "nie nauczyli się ukrywać" swojej prawdziwej natury. W sezonie piątym zauważany je wzrost aury Kiry.

Rodzaje KitsuneEdytuj

10646639 261735847368862 8497199835006314464 n

Jest 13 rodzajów Kitsune. Jednak nazwane zostały tylko 5: Niebiańskie, Dzikie, Morskie, Grzmotne i Nogitsune (Pustka).

Nogitsune może zostać przyzwany, ale nie jest możliwy do kontrolowania. Żywi się bólem, konfliktem i chaosem.

UmiejętnościEdytuj

GrzmotneEdytuj

  • Lisi płomień (Foxfire) - Kira ma zdolność absorbowania i składowania dużej ilości energii elektrycznej. Kira wyjaśnia, że zgodnie z mitem, kiedy Kitsune pociera swoje ogony może stworzyć ogień lub wyładowanie elektryczne o nazwie "lisi płomień"; szybko dodaje, że nie ma żadnych ogonów. Ta umiejętność wydaje się być czymś więcej niż tylko elektrycznością. Prawdopodobnie zawiera magiczny składnik, ponieważ Kira była w stanie wykorzystać piorun by naprawić złamaną katanę.
  • Szybkość - Kira była pozytywnie zaskoczona, gdy odkryła, że może biegać nadnaturalnie szybko. Wyostrzony jest przez to również jej refleks.

NogitsuneEdytuj

  • Opętanie - Nogitsune jest wstanie opętać dowolną istotę, by użyć jej do siania chaosu.
  • Masowa halucynacja - Nogistune jest w stanie zahipnotyzować wiele istot jednocześnie.

Nieznany typEdytuj

  • Regeneracja - Noshiko wskazała przejawy przyspieszonego gojenia, chociaż zajęło jej trochę czasu, aby wyleczyć się z ran po kulach w 1943 roku.
  • Długowieczność - Noshiko wyglądała jak nastolatka w 1943 roku, a obecnie wygląda na 35 lat. Twierdzi, że ma 900 lat. Nie jest jasne, czy jej wygląd jest zjawiskiem naturalnym lub jakimś złudzeniem (jak aura Kitsune).

OgonyEdytuj

19486b0d773f5e94f7b93e15df91aaf3
  • Noshiko ma noże, które są ucieleśnieniem ogonów kitsune. Po przez złamanie ich można przyzwać i kontrolować zjawy Oni.
  • Nogitsune nie posiadał własnych ogonów, dlatego kradnie ogony Noshiko.
  • W odcinku 4x12 Kira dostaje swój pierwszy ogon mający postać Shuriken (gwiazdka ninja).

Znani przedstawiciele gatunkuEdytuj

Hosz

Josh Diaz - dawniej, Chimera Kitsune i nieznanego gatunku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki