FANDOM

Khylin Trejon Rhambo to amerykański aktor. W serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak wciela się w rolę Masona Hewitta.

Biografia Edytuj

Rhambo urodził się 8 stycznia 1996 roku w Kalifornii, ma siostrę Faith Rhambo. Zaczął swoją karierę jako model (np: Lee Jeans, Hasbro Toys oraz Disney). W wieku ośmiu lat szybko zauważono jego zdolności aktorskie, co rozpoczęło jego karierę.[1]

Występował gościnie w jednym odcinku serialu kryminalnego Zabójcze umysły.

Jego pierwszym filmem, w jakim zagrał, był thriller sci-fi Gra Endera, gdzie zagrał Dinka Meekera. Wystąpił obok takich gwiazd jak Harrison Ford, Ben Kingsley, Viola Davis, Abigail Breslin i Hailee Steinfeld.

W 2012 roku zaczął występować w telewizyjnym sitcomie The First Family jako Charles, nastoletni syn prezydenta, który stara się przyzwyczaić do życia w Białym Domu wraz z ochroną z Secret Service, będącą ciągle wokół niego. W 2014 roku dołączył do obsady serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak, gdzie wcielił się w rolę Masona Hewitta.[2]

Khylin Rhambo jest także zainspirowanym pisarzem, który ma nadzieję, że któregoś dnia jego scenariusz zostanie wykorzystany.[1]

Wybrana filmografia Edytuj

Film
Rok Tytuł Rola
2013 Gra Endera Dink Meeker
Telewizja
Rok Tytuł Rola
2011 Reed Between the Lines Dillon
2011 Zabójcze umysły Damon Weeks
2012-obecnie The First Family Charles Johnson
2014-obecnie Teen Wolf: Nastoletni wilkołak Mason Hewitt

Linki zewnętrzne Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki