FANDOM

Kate Argent jest siostrą Chrisa, ciotką Alison oraz córką Gerarda. Uwielbia polować na wilkołaki.

Teen Wolf Edytuj

W młodości spotykała się z Derekiem Hale'm. Łącząca ich zażyłość nie powstrzymała jej jednak przed podpaleniem jego domu z mieszkańcami w środku. Nie zwróciła też uwagi na to, że oprócz wilkołaków w budynku byli też ludzie.

Peter Hale m.in. w akcie zemsty rozszarpał jej pazurami gardło, lecz rozcięcia były na tyle głębokie by zainicjować przemianę. Kate powraca w czwartym sezonie jako jaguarołak. Klan Calaveras szukają jej i nazywają La Loba (She Wolf czyli wilczyca) lub też Bone Women(Poszukująca Kości). Dowiedziała się od Petera Hale'a, że może tworzyć Berserkerów i nimi władać, dlatego zmienia Scotta w jednego z nich. W czwartym sezonie współpracuje z Peterem Hale i pomaga mu w jego planie, żeby zabić McCalla. W finałowym odcinku zostaje poraniona przez Chrisa Argenta i ucieka.

Wygląd Edytuj

Kate była ładną blondynką o zielonych oczach. Miała długie, falowane włosy i ładny uśmiech. Była bardzo zwinna i wysportowana, a także wyszkolona na Łowcę.

Osobowość Edytuj

Kate była świetną manipulatorką. Szkoliła Alisson i chciała przeciągnąć ją na swoją stronę. Była bardzo okrutna, fałszywa i mściwa. Razem ze swoim ojcem, ceniła Kodeks Łowcy ponad wszelką cenę. Nie miała żadnej litości dla wilkołaków, mordowała je z zimną krwią. Dążyła do ich absolutnej zagłady. Rozkochała w sobie Dereka tylko po to, by dowiedzieć się gdzie mieszkają Hale'owie. Potrafiła udawać fajną, zatroskaną ciocię, ale jej intencje nigdy nie były czyste.

Ciekawostki Edytuj

  • Wywodziła się z rodu łowców
  • Mimo że kodeks był dla niej najważniejszy, jest drugim łowcą z Argentów, którzy po przemianie nie popełnili samobójstwa (pierwszym, dla ironii był Gerard)
  • Została przemieniona przez Petera, gdy ten poderżnął jej gardło

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki