FANDOM

Kali była wilkołakiem Alfą oraz byłym członkiem Watahy Alf. Była prawą ręką Deucaliona, jedna z najbardziej niebezpiecznych Alf. Kali była arogancka, brutalna, sadystyczna, bezwzględna i nie miała wyrzutów sumienia za swoje czyny. Zawsze to ona załatwia sprawy związane z zabijaniem. Lubiła chodzić boso. W jednym z odcinków wspomniała, że Deucalion na emeryturze nie był tym, który jej się podobał.

To ona była odpowiedzialna za śmierć Erici. Została zabita przez Jennifer Blake.

Sezon 3Edytuj

Tę postać możemy zobaczyć jedynie w trzecim sezonie, a w szczególności w pierwszych 12 odcinkach. Zawsze chodzi z Deucalion'em. W 10 odcinku widzimy ją w szpitalu, gdy próbuję zabić nauczycielkę. Zawsze zabija do upadłego. W jednym odcinku widzimy ją jak przychodzi do Derek'a z Ethan'em, Aiden'em i Deucalion'em. Walczy z Derek'iem i wbija mu rurę w brzuch, wtedy daje mu czas na podjęcie decyzji czy dołączy do stada alf, czy stanie przeciwko nim, a wtedy będzie musiała go zabić. Zostaje zabita przez Jennifer Blake.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Jest wysoką, umięśnioną i silną kobietą. Ma długie brązowe włosy i brązowe oczy. Zawsze chodziła na boso, by pokazywać swoje wilcze pazury i móc nimi zabijać. W każdym odcinku widzimy nowy styl ubierania... Łatwo zauważyć, że nawet jako wilkołak Alfa dba o swoją garderobę. Zwykle nosi luźne ciuchy, pozwalające jej się swobodnie poruszać.

Można stwierdzić, że jest bardzo wysportowana - zabiła całe swoje stado, oraz pokonała potężnego Dereka. Mogłaby go zabić w każdej chwili.

CharakterEdytuj

Jest bardzo brutalna. Nie zabiła jedynie swojej emisariuszki, nad którą się zlitowała. Łatwo zauważyć, że pojęcie "Stado" jest dla niej niczym. Bezwzględnie zabiła wszystkich swoich członków odchodząc do Alf. Miała w sobie trochę uczuć... Najprawdopodobniej kochała Ennisa, bardzo płakała, gdy go straciła, a stado zabiło właśnie dla niego. Była oddana i wierna swojemu przywódcy.

Śmierć Edytuj

Podczas walki z Derekiem przez sufit wpadła jej dawna emisariuszka, Jennifer Blake. Zaczęły zawzięcie walczyć... Kiedy Jennifer uniosła szkła do góry i spojrzała na nią z szyderczym uśmiechem kwitnącym na jej ustach. Kali wypowiada słowa z lekkimi pauzami... Tuż przed śmiercią krzyczy "Powinnam urwać Ci wtedy łeb", następnie szkła przebijają jej szyję, głowę. Kobieta pada na ziemię. Martwa.

RelacjeEdytuj

DeucalionEdytuj

Jest mu bardzo oddana. Jest jego prawą ręką. Ale żadna miłość ich nie łączy.

CiekawostkiEdytuj

  • Prawa ręka Deucaliona.
  • Wierna Deucalion'owi.
  • Ma długie pazury.

GaleriaEdytuj