FANDOM

Josh Diaz był postacią poboczną w piątym sezonie serialu Teen Wolf. Po raz pierwszy został wprowadzony jako dzieciak, który spędził wiele czasu na przyjęciu w nowym klubie nocnym Sinema. W pewnym momencie późnego lata/wczesnej jesieni 2012 roku Josh został schwytany przez Potwornych Doktorów i zamieniony w chimerę wilkołaka/węgorza. Przez tą zmianę zyskał kły i pazury, świecące fioletowe oczy oraz zdolność do absorbowania i kontrolowania elektryczności, magnetyzmu i pól elektromagnetycznych.

Krótko po swojej przemianie, Josh biegał po mieście, jedząc kable elektryczne, aby pochłonąć energię z nich, ostatecznie kończąc na dachu szpitala Beacon Hills. Kiedy skończył żuć kable do generatora, zaatakował Stilesa Stilinskiego, który przypadkiem przyszedł na dach podczas halucynacji. Zanim Josh mógł go zabić, Theo Raeken zainterweniował i zaczął walczyć z Joshem, co ostatecznie doprowadziło Theo do poderwania gardła Josha za pomocą pazurów.

W ciągu następnych dwóch nocy Stiles i Theo wykorzystali ciało Josha jako przynętę, aby złapać osobę, która kradła ciała martwych Chimer, ale chociaż zwabili złodzieja (który był w rzeczywistości Jordanem Parrishem w transie Piekielnego Ogara, chociaż nikt o tym nie wiedział) do kliniki zwierząt, obaj zostali znokautowani przez Jordana, pozwalając mu wziąć ciało Josha bez przeszkód.

Następnie Jordan przywiózł ciało Josha do Nemetonu, aby umieścić jego ciało wraz z innymi nieudanymi Chimerami, gdzie Josh pozostał aż do Status Asthmaticus, kiedy Theo użył zielonego serum Doktorów, aby wskrzesić go i trzy inne wcześniej zmarłe Chimery - Hayden, Tracy i Coreya. Później Josh dołączył do paczki Theo, choć początkowo był niechętny. Na nieszczęście dla Josha, stał się ofiarą manipulacji Theo, zabił go po raz drugi i wziął swoje moce Chimery, zarówno aby ćwiczyć pobieranie mocy od innych, jak i używanie mocy Josh do własnych celów. Dzięki mocy Josha, Theo był w stanie założyć Maskę Doktorów i poznać prawdziwą tożsamość Bestii, której zamierzał zabić i ukraść jego moc.

SezonyEdytuj

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Josh był bardzo wysokim, szczupłym i muskularnym młodzieńcem o oliwkowej skórze, ciemnobrązowych włosach i brązowych oczach. Zazwyczaj nosił zwykłe ubrania, takie jak dżinsy i koszule baseballowe z trampkami, chociaż czasami nosił stroje klubowe, gdy miał uczestniczyć w wieczorze w Sinema.

CharakterEdytuj

Niewiele wiadomo o Joshu, ale z tego, co widziano do tej pory, był człowiekiem, który lubił imprezować i zażywać różne używki. Wydawał się również mieć mieszane uczucia na temat swego zmartwychwstania, ponieważ miał pretensje do Theo Raekena stwierdzając, że powinien był zostawić go martwego.

Moce i umiejętności Edytuj

Moce Edytuj

Słabości Edytuj

Jako chimera Josh nie posiadał żadnych znanych słabości. Jednak nie oznacza to, że nie można go zabić. Okazało się, że tak się stało, gdy Theo Raeken wbił pazury w pierś Josha i zabił go, wskazując, że był on podatny na kradzież władzy.