FANDOM

Jordan Parrish pracuje dla Departamentu Szeryfa Okręgu Beacon jako zastępca szeryfa.

BiografiaEdytuj

Parrish powiedział, że przeniósł się do Beacon Hills, ponieważ coś go tam przyciągało. Innym powodem była wysoka śmiertelność wśród organów ścigania, a co za tym idzie - więcej wolnych miejsc pracy.

Parrish jest byłym wojskowym i częścią jego szkolenia było "Hazardous Device Team" (w wolnym tłumaczeniu "Zespół Niebezpiecznych Urządzeń"), co oznacza, że zajmuje się bombami i materiałami wybuchowymi.

Rola młodego zastępcy wzrosła u boku Szeryfa Stilinskiego w krótkim czasie. Teraz Szeryf mu ufa i (na początku nie mówiąc mu prawdy, w późniejszym czasie odkrywa coś) korzysta z jego pomocy przy niektórych nadprzyrodzonych aspektach. Jednakże, w 5 sezonie w 4 odcinku okazuje się czymś przypominającym feniksa stając w płomieniach kiedy odłożył Lucasa na pień poznanego już nam drzewa.

Młody zastępca zaczyna coś czuć do Lydii, boi się, że nieznajomość swoich nadnaturalnych możliwości sprowadzi na nią nieszczęście.

Moce Edytuj

Tumblr nskhh8eSQF1ty525so5 250
  • Ognisty Cios
  • Całopalność
  • Niewrażliwość na ogień (gdy się skupi)
  • Odnajdywanie martwych ciał
  • Nadprzyrodzona siła
  • Wyrzut ognia

SezonyEdytuj

CytatyEdytuj

Odcinek Cytat Grafika
4x06 Orphaned Zastępca Jordan Parrish: Co to za liczba?
Stiles: Tyle jesteś wart
zastępca Parrish: Jestem wart pięć dolarów?
Stiles: Pięć milionów
zastępca Parrish: Ale ja zarabiam 40 tys. dolarów rocznie. Może powinienem zabić się sam.
D76e26b6491b9a9c14f906f803f147f8

CiekawostkiEdytuj

  • Zna się na broni Militarnej.
  • W Puli Śmierci nagroda za jego śmierć wynosiła 5 milionów.
  • Gdy się skupi nie jest wrażliwy na ogień.
  • Długo nie było wiadomo czym jest, ale w odcinku 05x10 dowiadujemy się, że jest piekielnym ogarem.
  • Pojawiła się kiedyś teoria, że Parrish jest starszym bratem Isaaca - zgadzał się wiek i fakt, że Parrish służył w wojsku i upozorował swoją śmierć, by uciec od ojca.

GaleriaEdytuj

Sezon 3 Sezon 4
Sezon 5 Sezon 6

FanvidEdytuj

Jordan Parrish The Hellhound01:48

Jordan Parrish The Hellhound

Więcej z Fandomu

Losowa wiki